Gå til innhold

Demo av Teenage Mutant Ninja Turtles (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som opplever noe problem med å kjøre dette? Jeg installerte nettopp demoen og alt jeg får opp er;

"Windows får ikke tilgang til den angitte enheten, banen eller filen. Kanskje du ikke har tilgangsrettighet til objektet."

 

Likevel finner jeg det litt pussig, i og med at jeg bruker en administratorkonto, pluss at jeg står oppført som eier av disken som det er installert på. Samme feilen får jeg når jeg krysser av for "Kjør dette programmet som administrator", under avanserte instillinger.

 

Kun meg som har dette problemet?

(Kjører forøvrig Windows Vista Home Premium)

Lenke til kommentar

Når jeg ser stilen tenker jeg det samme som da jeg så filmen for gudene vet hvor mange år siden: "Dette så bedre ut som tegenfilm".

 

Når man blander skilpaddene med figurer som ser relativt "realistiske" ut, ser det alltid ut som Turtles gjengen har enormt store hoder.... ;)

Lenke til kommentar
jeg greide å sette meg fast etter 1 min jeg, kommer til den tredie mynten og der finner jeg ingen vei å gå

8000163[/snapback]

satt fast der selv, etter du hopper over de 3 damp-spyttende pipene. Du må greie nå hoppe fra vegg til vegg. tar litt tid men er mulig...rimelig dårlig demo syns jeg.

 

leif

Endret av Deosl
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...