Gå til innhold

Spill Gears of War mot utviklerne (Epic)


Spillarkivet

Anbefalte innlegg

Nå har du muligheten til å spille Gears of War mot de selveste de som har laget spillet, Epic. Lørdag 24.februar kl 20-22 CET blir de å finne på Xbox Live.

 

Xbox and Epic are inviting Xbox Live gamers across Europe to test their skills playing Gears of War against Epic Games, the developer of the game! From 1900 to 2100 GMT on Saturday 24th February, the Epic team, led by Lead Designer Cliffy B and Vice President Mark Rein, will be taking on gamers from the 5 million strong Xbox Live global community.

 

 

 

Marcus Fenix wannabes are being asked to check their chainsaws and grab some ammo, because this is their chance to find out if they can mix it with the guys who created the game!

 

 

 

The battles will take place on the Old Bones and Raven Down maps, both available now for free download on Xbox Live Marketplace. Gamers who want to take part just have to add any of the  GamerTags below to their Friends List (please note that Cliffy B and Mark Rein will be playing in most games), get on Xbox Live between 1900 and 2100 GMT (2000 and 2200 CET) on Saturday 24 February, then wait for the invitation to play the developers of Gears of War!

 

 

 

Navn: Mark Rein, Vice President

Gamertag: EPICEMEAMR

 

Navn: Cliff Bleszinski, Lead Designer

Gamertag: EPICEMEACB

 

Navn: Rod Fergusson, Producer

Gamertag: EPICEMEARF

 

Navn: Lee Perry, Lead Level Designer

Gamertag: EPICEMEALP

 

Navn: Jim Brown, Level Designer

Gamertag: EPICEMEAJB

 

Navn: Dave Nash, Level Designer

Gamertag: EPICEMEADN

 

Navn: Ray Davis, Lead Programmer

Gamertag: EPICEMEARD

 

Navn: Joe Graf, Programmer

Gamertag: EPICEMEAJG

 

Navn: Rob McLaughlin, Programmer

Gamertag: EPICEMEARM

 

Navn: Pete Hayes, Artist

Gamertag: EPICEMEAPH

 

Navn: Additional Epic Staff

Gamertag: EPICEMEA01

Gamertag: EPICEMEA02

Gamertag: EPICEMEA03

Gamertag: EPICEMEA04

Gamertag: EPICEMEA05

 

 

Happy gaming :D

Endret av Spillarkivet.no
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

litt ot, men er det slik at hvis jeg vil være med å spille gow online så må jeg bruke headsettet og komunisere med de andre på laget hvis ikke så kan jeg få en dårlig "karakter"? eller kan jeg bare joine og spille som det passer meg. For jeg har ikke lyst til å snakke mens jeg spiller, jeg vil bare spille.

Lenke til kommentar
litt ot, men er det slik at hvis jeg vil være med å spille gow online så må jeg bruke headsettet og komunisere med de andre på laget hvis ikke så kan jeg få en dårlig "karakter"? eller kan jeg bare joine og spille som det passer meg. For jeg har ikke lyst til å snakke mens jeg spiller, jeg vil bare spille.

7979100[/snapback]

 

Får ikke dårlig feedback. Men hvorfor ikke bruke headsettet? Hater å spille med tause folk... I det minste burde man få en advarsel fra de på laget når man er på tur å få en hagle i ryggen... ;)

Lenke til kommentar
litt ot, men er det slik at hvis jeg vil være med å spille gow online så må jeg bruke headsettet og komunisere med de andre på laget hvis ikke så kan jeg få en dårlig "karakter"? eller kan jeg bare joine og spille som det passer meg. For jeg har ikke lyst til å snakke mens jeg spiller, jeg vil bare spille.

7979100[/snapback]

De aller færreste vil legge igjen dårlig feedback om du ikke sier noe, vil jeg tro. Ville anbefalt deg å prøve å snakke jeg da :thumbup:

Lenke til kommentar
litt ot, men er det slik at hvis jeg vil være med å spille gow online så må jeg bruke headsettet og komunisere med de andre på laget hvis ikke så kan jeg få en dårlig "karakter"? eller kan jeg bare joine og spille som det passer meg. For jeg har ikke lyst til å snakke mens jeg spiller, jeg vil bare spille.

7979100[/snapback]

 

 

visst det er ranked match så er jo snakke en bra ting, men du behøver ikke snakke konstant. du trenger bare hjelpe dem og si hvor dem er, eller om dem er like bak ryggen på en av teamet ditt. jeg pleier og bare puffe ut noen ord som; behind you!

 

men ja topic; dette høres moro ut! kanskje man skal klage litt på bugs i spillet til dem? haha :p neida, men har veldig lyst til og spille mot dem! bare det at det sikkert er litt vanskelig og komme seg inn på noen av serverne dems siden det finnes maaaaange Gears of War fans.

Endret av MoFFi
Lenke til kommentar
litt ot, men er det slik at hvis jeg vil være med å spille gow online så må jeg bruke headsettet og komunisere med de andre på laget hvis ikke så kan jeg få en dårlig "karakter"? eller kan jeg bare joine og spille som det passer meg. For jeg har ikke lyst til å snakke mens jeg spiller, jeg vil bare spille.

7979100[/snapback]

De aller færreste vil legge igjen dårlig feedback om du ikke sier noe, vil jeg tro. Ville anbefalt deg å prøve å snakke jeg da :thumbup:

7979357[/snapback]

 

kk, kanskje jeg skal prøve ut headsettet mitt når jeg får gold abbonement, men har dere andre microfonen på hele tiden, eller svitsjer dere den bare på når dere skal si noe?

Lenke til kommentar
Seff alltid på, det som er det kule med Live. Du snakker med lag kameratene og planlegger de store Downa! hehe

7980318[/snapback]

 

siste spm, hvis man alltid har det på, vil ikke headsettet da plukke opp alle andre lyder i rommet også? hvis jeg f.eks spiller med høy lyd, vil alle andre høre det også da?

Lenke til kommentar
jeg har ikke lyst til å snakke mens jeg spiller, jeg vil bare spille.

7979100[/snapback]

 

z00MG LOLOLOL!

Hele opplegget med mic er jo for å kommunisere med lagkameratene dine for å oppnå maximum strategy!11 :)

 

Jaja... Neida såå..

Men seriøst, du får som regel ikke bad rep bare fordi du vil ikke prate, men i et spill som Gears så er det absolutt fordel med teamspeak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...