Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
yay, fikk scrubs sesong 5 i dag, og det kan virke som jeg kommer til å se den ferdig før dagen er ome, vansklig å finne en serie som jeg ler så mye av

8749871[/snapback]

Få ting slår "the golden age" of scrubs. Synd at serien taper seg litt i sesong 6. Egentlig synes jeg sesong 4 var den beste.

8750629[/snapback]

 

Konge! Begynte nett på sesong 4 etter å ha pløya meg gjennom dei tre første.

Knallbra serie!

Lenke til kommentar
Ser at Surface begynner på TVNorge om 20 minutter.

Er det en serie å satse på, eller er den ikke noe bra?

8752903[/snapback]

det er en spennende serie men den ble desverre kansellert slik at det er ikke en endelig slutt på serien så det er det eneste minuset med å starte å se den. man får aldri en skikkelig slutt

Lenke til kommentar
Ser at Surface begynner på TVNorge om 20 minutter.

Er det en serie å satse på, eller er den ikke noe bra?

8752903[/snapback]

det er en spennende serie men den ble desverre kansellert slik at det er ikke en endelig slutt på serien så det er det eneste minuset med å starte å se den. man får aldri en skikkelig slutt

8752964[/snapback]

 

Okei...

Bra jeg ikke begynte å se den da.

Hadde en liten følelse av at den kom til å få samme skjebne som Invasion f.eks.

Fikk litt "flashbacks" til Invasion når jeg så reklamen for den.

Lenke til kommentar

Første episode ga assosiasjoner til Invasion ja, men var langt mer vellaget (ser for eksempel velvprøvde grøsserknep som at sjømonstrene aldri vises skikkelig for seeren og effektiv musikkbruk).

 

Virket som om Invasion var 80% såpesurr og 20% spenning (og det meste av spenningen samlet i de siste episodene). Forhåpentligvis er Surface bedre på spenning. Første episode tyder på det ihvertfall.

Lenke til kommentar
Første episode ga assosiasjoner til Invasion ja, men var langt mer vellaget (ser for eksempel velvprøvde grøsserknep som at sjømonstrene aldri vises skikkelig for seeren og effektiv musikkbruk).

 

Virket som om Invasion var 80% såpesurr og 20% spenning (og det meste av spenningen samlet i de siste episodene). Forhåpentligvis er Surface bedre på spenning. Første episode tyder på det ihvertfall.

8754100[/snapback]

 

Ja, men blir likevell ikke noe morsomt å se på en serie du vet er blitt kanselert.

Hater når jeg ikke får svar på noe...

Lenke til kommentar

Ok...

Jeg lurer på om dere kan hjelpe meg og finne en tegneserie, som gikk på tv for mange år siden (ca. ni år...). Fant ingen "Hjelp meg og finne serien" tråd så jeg bare spør her...

 

Det er lite jeg husker fra denne serien annet enn at sangen i introen var en saksofonsang, og at den handlet om en leopard elns som gikk på to ben (han var menneskelig liksom) også hadde han på seg litt sånn Indiana Jones aktige klær med sånn hatt og sånn... Det var en spennings-tegneserie for barn... Tror den gikk på "Barne tre'ern" for kanskje ni år siden...

 

Noen som kan huske en serie som dette så hadde jeg blitt veldig glad!

Hørte nemlig en saksofon sang for ikke lenge siden, og da begynte jeg og tenke på hva den tv serien het... Men kommer ikke på det! Blir gal av det...!

 

Håper noen husker den serien!

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...