Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Ahh... sinnsykt herlig å ta seg en dusj og sette seg ned i godstolen med en episode amerikansk televisjon etter en hard kveld i skogen med dama :wee:

8301942[/snapback]

 

Nei, dæven døttemeg :cool:

Lenke til kommentar
Blir sesong 4 av Lost ja. Har vel vært noe prat om at de denne gangen kommer til å vente helt til januar, for så å sende hele serien kontinuerlig, i stedet for sånn de gjorde det denne sesongen med å starte med 6 episoder om høsten.

8322514[/snapback]

 

Personlig så liker jeg ikke den pausetypen de har ført med lost , det er tortur å holde på slik.

 

Håper det nye systemet gjør Tv-Slave hverdagene bedre :yes:

Lenke til kommentar

Haha, så genialt for min del! Skal kjøpe sesong 1 og 2, og kan like så godt vente på at sesong 3 blir utgitt på DVD. Så slipper jeg å vente og får da alle episodene hittil vist på det tidspunktet jeg vil! ;)

 

Edit: Det var da som bare. Med andre ord, har ikke følgt med på Lost.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Noen som kan anbefale en TV-serie til meg?

Følger med på Lost og har nettopp sett første episode av Jericho.

Noen som kan anbefale en serie som ikke har kommet så alt for langt og som har samme sjanger som de to jeg ser på for øyeblikket?

8416606[/snapback]

 

Har du prøvd Heroes? Ekstremt spennende serie, sesong 2 startet i USA på mandag så du er kun 19 episoder bak. Vet den går på canal+ nå. Og skal gå på Nrk til høsten av med den fengende tittelen: Heltane :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...