Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fez, den der artikkelen var jo bare helt patetisk. Man er 12 år om man ser frem til store oppfølgere, mens man er hypervoksen om man fortsatt sitter og glaner på søppel som 24? Fyren som skrev artikkelen der fortjener å bli henrettet. :roll:

24 er ikke søppel, og vi har en egen tråd for serieprat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Egen tråd for serieprat eller ikke, 24 er søppel.

8064124[/snapback]

Tullprat.

8064141[/snapback]

 

24 var bra de to første sesongene, men så dalte det bare nedover. Nå er det mest interesante med serien å gjette hva terroristene skal finne på neste gang.

 

Å ja! De skal kidnappe presidenten og true med å drepe han hvis de ikke får det som de vil. Ikke no problem. Vi har da Jack Bauer til å redde verden. :thumbdown:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
24 var bra de to første sesongene, men så dalte det bare nedover. Nå er det mest interesante med serien å gjette hva terroristene skal finne på neste gang.

 

Å ja! De skal kidnappe presidenten og true med å drepe han hvis de ikke får det som de vil. Ikke no problem. Vi har da Jack Bauer til å redde verden. :thumbdown:

Sesong 5 viste da oss glimrende spenning?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
24 var bra de to første sesongene, men så dalte det bare nedover. Nå er det mest interesante med serien å gjette hva terroristene skal finne på neste gang.

 

Å ja! De skal kidnappe presidenten og true med å drepe han hvis de ikke får det som de vil. Ikke no problem. Vi har da Jack Bauer til å redde verden. :thumbdown:

Sesong 5 viste da oss glimrende spenning?

8064624[/snapback]

 

Mulig det... Har ikke sett den siden jeg har mistet troen på konseptet.

Lenke til kommentar
24 var bra de to første sesongene, men så dalte det bare nedover. Nå er det mest interesante med serien å gjette hva terroristene skal finne på neste gang.

 

Å ja! De skal kidnappe presidenten og true med å drepe han hvis de ikke får det som de vil. Ikke no problem. Vi har da Jack Bauer til å redde verden. :thumbdown:

Sesong 5 viste da oss glimrende spenning?

8064624[/snapback]

 

Mulig det... Har ikke sett den siden jeg har mistet troen på konseptet.

8064630[/snapback]

 

Dustemann. Sesong 5 er strålende. Sesong 6 er om mulig enda bedre. 24 er alltid genialt. Uansett! Jack Bauer, for en mann!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
24 var bra de to første sesongene, men så dalte det bare nedover. Nå er det mest interesante med serien å gjette hva terroristene skal finne på neste gang.

 

Å ja! De skal kidnappe presidenten og true med å drepe han hvis de ikke får det som de vil. Ikke no problem. Vi har da Jack Bauer til å redde verden. :thumbdown:

Sesong 5 viste da oss glimrende spenning?

8064624[/snapback]

 

Mulig det... Har ikke sett den siden jeg har mistet troen på konseptet.

8064630[/snapback]

 

Dustemann. Sesong 5 er strålende. Sesong 6 er om mulig enda bedre. 24 er alltid genialt. Uansett! Jack Bauer, for en mann!

8064637[/snapback]

 

Nei nei...

24 begynner å bli utdatert...

Det er spennende ja, skal ikke motsi deg på det. Men selve konseptet med alt det tullet med at terroristene har verden i sin hule hånd og så kommer Jack og redder den i siste sekund.

Lenke til kommentar
Nei nei...

24 begynner å bli utdatert...

Det er spennende ja, skal ikke motsi deg på det. Men selve konseptet med alt det tullet med at terroristene har verden i sin hule hånd og så kommer Jack og redder den i siste sekund.

8064989[/snapback]

 

Neida, utdatert mener jeg ikke det er. Og må alt være så jævla nyskapende hele tiden? Jeg er vertfall så simpel at jeg kan ha det mer enn godt nok ved at ting er spennende! Når du sier at Jack alltid redder verden hele tiden, begynner jeg å tenke. Blir superhelter noen gang utdatert? Jack Bauer er en menneskelig superhelt, selvom jeg til tider er i så ekstase over den mannen at jeg begynner å lure på hvor han kommer fra !

 

EDIT:

 

Kanskje dere burde flytte dere til det ANDRE FORUMET!¤?)#"!(?)"!

8065025[/snapback]

 

Jada, men nå blir det vel kanskje film av han dere Jacker´n også. . . så om han er utdatert eller ikke må vel gå litt under det?

Endret av Bilet
Lenke til kommentar

Det begynner å bli litt vel mye av det samme i 24, men det er av og til greit. Serier som 24, Prison Break og Heroes ser jeg på fordi de har potensiale, så det kan hende det kommer noe bra. Prison Break orket jeg ikke mer etter 6 episoder av den andre sesongen, men episode 17 av Heroes var verdt alle de middelmådige episodene!

Lenke til kommentar
Artig med de som synes at 24 har gått nedover etter de to første sesongene når de faktisk bare har sett de to første sesongene. :wee:

8066348[/snapback]

 

Ja nettopp. Har prata med mange som sier liksom "åh, ser du på 24? :roll: ". Og når jeg spør dem om hvorfor i all verden de ikke ser på en av de beste tv-serien som går, så sier mange at de så sesong 1, men at de hoppa av på sesong 2 og at serien bare gikk nedover. :!:

Lenke til kommentar

Jeg har sett på 24 siden første sesong. Det har virkelig gått nedover, fra å være et interessant konsept til å bli en repetiv klisjé. I bunn og grunn er hver sesong hverandre lik (Jack saves Earth), det finnes lite utviklig, og da blir det fort kjedelig, imho. Terrortrusselene i hver sesong matcher omtrentlig virkelighetens terrortrusseler -- er det bare jeg som har lagt merke til dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...