Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
On 5/6/2022 at 10:43 PM, 0laf said:

Bosch : Legacy er nå ute gratis på Amazon Freevee ( de fire første, av ti episoder, og kun i USA eller med VPN ).
 

 

Har sett de 2 første episodene. Synes ikke dette var så bra. Kan ikke si at jeg bryr meg stort om dattera sin historie som tilsynelatende får mye fokus nå. Bosch skulle hatt mer screen-time. Synes heller ikke storyen her er veldig bra.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Sjalottløk skrev (26 minutter siden):

Har sett de 2 første episodene. Synes ikke dette var så bra. Kan ikke si at jeg bryr meg stort om dattera sin historie som tilsynelatende får mye fokus nå. Bosch skulle hatt mer screen-time. Synes heller ikke storyen her er veldig bra.

Så de 2 første i gårkveld, håper det tar seg opp betraktelig, ellers starter jeg bare på en ny gjennomgang av Bosch.

Lenke til kommentar

Bosch synes jeg personlig har vært en av de beste jeg har sett i det siste.. Kom sent inn, vi binget alle sesongene i hørt på veldig kort tid! 

 

 

Spørsmål om The Rookie.. Vi så sesong 1 når den kom, det var mye vi likte, men også andre ting vi ikke likte så godt.. Hvordan synes folk her at serien er nå, for dere som har "sett alt"? Den har jo fått noen sesonger.. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Kjøleskap skrev (8 timer siden):

Homeland datt jeg av etter to sesonger. Ble liksom 24 light.

Synes Homeland er helt OK.. Men om du vil se en serie som handler om spioner og etteretning som faktisk er veldig bra så er Le Bureau å anbefale. Er nok den beste spionserien som er laget etter min mening. 

Alle sesongene ligger på NRK TV: https://tv.nrk.no/serie/le-bureau

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
  • ilpostino endret tittelen til Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...