Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DukeRichelieu skrev (9 minutter siden):

Begynner å bli litt vel mange strømmetjenester her nå.

Enig. Det var bedre i "gamle dager" da det i bunn og grunn kun var HBO med eget innhold og Netflix fror alt annet. Nå har det nesten gått inflasjon i strømmetjenester. Jeg vedder en tier at ting har blitt endret om 10 år og at det er færre strømmetjenester igjen. 

Lenke til kommentar
ilpostino skrev (1 minutt siden):

Enig. Det var bedre i "gamle dager" da det i bunn og grunn kun var HBO med eget innhold og Netflix fror alt annet. Nå har det nesten gått inflasjon i strømmetjenester. Jeg vedder en tier at ting har blitt endret om 10 år og at det er færre strømmetjenester igjen. 

Hva med Strim? Er kanskje verdt det om man har en del tjenester i sving, men grunnpakken ser ut til å koste litt.

Per dags dato har jeg HBO, Netflix og Paramount +.

Sistnevnte ene og alene for nye Dexter.

Tidligere har jeg hatt Amazon Prime, Discovery + (var medlem i flere måneder og glemte å avbestille), TV2 Play og ViaPlay. 

Lokkes typisk tilbake til en tjeneste når det kommer en eksklusiv serie jeg ønsker å se. 

Lenke til kommentar

Prøvde Strim en måned og avsluttet fordi det var en elendig tjeneste.
Husker ikke detaljer.

HBO Max er ikke noe bedre.
Finnes ingen innstillinger i nettleseren, så det blir nok ingen billig livstidspris på meg.
Finnes heller ikke noen app.

Netflix er fortsatt langt foran alle jeg har prøvd, og eneste jeg ikke har prøvd nå er Paramount+ og Apple.

Endret av Dubious
Lenke til kommentar

Noen som har sett Wheel of Time på Prime enda? Liker serien så langt, men syns kvaliteten på stream'en er noe dårlig her, dette på en Samsung Q90T(4K HDR), testet på både wifi og kablet.

Er mye støy/uklarhet og en del skiftende fargetoner, spesielt på hud, aldri vært borti lignende selv, så måtte teste andre serier på Amazon Prime, og kan ikke se problemet andre steder.

Funnet fler som opplever lignende her: 

 

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...