Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes forrige sesong var så som så. Det noen bra episoder, men de var i mindretall. Denne sesongen har vært helt katastrofe, jeg har som du sier @Duriello mistet lysten til å se serien. For meg virker det som om de har laget episoder av ider som originalt ble forkastet under brainstorming møter. Hva har vi liggende nederst i bøtta her? 

Lenke til kommentar

Drøyet lenge med å se "Into the Badlands".  Var lenge på se-lista. (Prime)

Begynte på onsdag og ble ferdig i natt. 32 episoder
Så sesong 1 og 2, med kun mat og dopause. Kun 2 timer søvn natt til torsdag, og 4 timer søvn natt til fredag.
Skriver dette fordi det er beste måte for meg å si hvor bra serien er.
Mye som irriterte, ting som de kun har gjort for å lage mest mulig episoder, men irritasjonen gikk fort over.
Bare synd det er lite sansynlig at det kommer en sesong 4, men kanskje en film.
Ikke så mange ubesvarte spørsmål, da vi fikk svar på det meste, men har lyst å se mer.

Nå må jeg finne noe annet å se..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Driver å ser Gilmore girls.

Kjempe jentete serie men jeg synes den er koselig. Spesielt drama aspektet er det jeg liker med slike serier selv om det til tider kan bli litt mye av det. 

Hovedskuespillerne er utrolig flinke. En av episodene jeg så nylig så hadde John Hamm en liten rolle, kult å se han i andre serier enn Mad man. 

Kan ikke huske å ha sett Lauren Graham i noen serier/filmer før. Ser hun har spilt i en del men har som regel ikke sett de. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Bone skrev (På 8/2/2021 den 10.46):

Elsker Gilmore Girls! Herlig serie :)

Amen. 

En venninne av meg anbefalte One Tree Hill, så blir nok det neste jeg ser etter Gilmore Girls. Skulle være litt i samme sjanger forsto jeg det som. 

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (19 minutter siden):

Amen. 

En venninne av meg anbefalte One Tree Hill, så blir nok det neste jeg ser etter Gilmore Girls. Skulle være litt i samme sjanger forsto jeg det som. 

Er du dame eller mann? Syntes det er litt interessant om du er mann og liker Gilmore Girls.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Winnowill skrev (Akkurat nå):

Er du dame eller mann? Syntes det er litt interessant om du er mann og liker Gilmore Girls.

Jeg er mann :)

Mja, det får så være. Synes det er en koselig serie og har ikke noe imot å se slike serier. 

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (29 minutter siden):

Jeg er mann :)

Mja, det får så være. Synes det er en koselig serie og har ikke noe imot å se slike serier. 

Det var ikke noe negativt, hvis du som man liker GG så kanskje jeg skal sjekke det ut. Jeg har styrt unna enkelte sånne serier fordi de virker så jentete.. men det er kanskje litt kvalitet over det hvis en mann finner det underholdende ;) 

Endret av Winnowill
Lenke til kommentar

Pørni(Viaplay)

Fikk sett gjennom denne. 6 episoder på drøye 30 minutter hver. Synes denne var skikkelig bra. Det synes at det er lagt ned sjel i denne. Eneste pirket kan vel være at serien kan ta deg litt bedre tid med visse ting. 
Uansett, gleder meg til sesong 2, og skulle ønske det var flere av strebere som Pørni der ute. :)

Har lyst til å gi den 9/10

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
21 hours ago, Nimrad said:

Hva skjer på den norske TV-fronten til høsten egentlig? Jeg har fått med meg en del fra Discovery (hvite gutter, neste sommer, kongen befaler, nissene i bingen + 71* nord og over Atlanteren virker interessant), men ikke fra de andre. Noen større dramaserier?

Hva skjer med Nobel 2?

Lenke til kommentar
3 hours ago, Sjalottløk said:

Pørni(Viaplay)

Fikk sett gjennom denne. 6 episoder på drøye 30 minutter hver. Synes denne var skikkelig bra. Det synes at det er lagt ned sjel i denne. Eneste pirket kan vel være at serien kan ta deg litt bedre tid med visse ting. 
Uansett, gleder meg til sesong 2, og skulle ønske det var flere av strebere som Pørni der ute. :)

Har lyst til å gi den 9/10

 

Enig ang. Pørni. Fikk også sett flere kvaliteter av Henriette Steenstrup.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Furia kommer i høst på Viaplay. 

Skal bli Norges svar på Homeland, og det har potensiale. Magnus Martens som regisserte en av de beste episodene av Banshee står bak halvparten av episodene. Første sesong er delt, med første del satt til Norge og andre del i Tyskland. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...