Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
b-real skrev (19 minutter siden):

Til og med homofil sex. The horror, the outrage!

 

Begynte på The Last Kingdom@Netflix men meh, det fenget vist ikke helt. Good Girls virket relativt greit etter 2 episoder, tror jeg blir å se videre.

En serie som er overraskende morsom. Det er aldri helt fantastisk eller i nærheten av det, men det er aldri i nærheten av kjedelig heller. Får en Desperate Housewives møter Weeds-feeling av hele serien.

Lenke til kommentar
covah skrev (30 minutter siden):

Ikke meningen å gjøre narr av, men har tidligere sett at du ikke ønsker serier med sex. Syns det var greit å opplyse deg om at det er masse sex i den serien.

Den er grei. Men får prøve å se den til tross for det. Jeg synes bare det er motbydelig. Det er min mening, har aldri forstått hvorfor de må vise sex på film. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nye sesongen av Fargo er veldig Boardwalk Empire-aktig blandet med Fargo, og jeg liker det. Noen vil sikkert hate det at komikken ikke spiller så tjukt liksom i år, men jeg liker at serien fokuserer på det ikke bare en klar ondskap liksom på serien nå.

Har fått med meg de første 3 episodene på forhånd. Chris Rock, Ben Whishaw, Timothy Olyphant, Jack Huston og Jason Swartzman er solide eller gode. Men jeg er spesielt glad i de kanskje mindre kjente som Jessie Buckley fra Chernobyl, Salvatore Espisito fra Gomorrah og Glynn Truman fra The Wire. Det er mye karakterer jeg liker denne sesongen, kanskje det sterkeste ensemblet til serien totalt siden sesong 2, og jeg er spent på å se hvor det går. 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
DukeRichelieu skrev (22 minutter siden):

Noen som vet når Billions kommer tilbake?

Tror ikke noen vet noe enda. Er visst corona-relatert, og da er det ikke lett å si.

 

Maury skrev (1 time siden):

men jeg liker at serien fokuserer på det ikke bare en klar ondskap liksom på serien nå.

Synes du Fargo har vært ondskap? Det er i mine øyne "tvert i mot". Ikke at jeg mener det medlidenhet ? Men hele poenget er jo litt at vanlige folk havner i en veldig kinkig situasjon uten at de mente noe vondt som sådan.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • ilpostino endret tittelen til Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...