Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

covah skrev (11 timer siden):

Hvis du ikke har sett The Expanse på Prime, bør du absolutt gjøre det.

Som jeg skrev over (og hvor Sharpshooter tilsynelatende hadde samme erfaring) så jeg sesong 1 av denne uten at den falt helt i smak, men tror kanskje jeg er den eneste i tråden? 

Vet ikke hva det var som ikke klaffet her. Nesten slik jeg føler jeg burde gitt det en sjanse til. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
DukeRichelieu skrev (5 minutter siden):

Jeg var også blant de som ikke var like begeistret for Fargo (sesong 1).

Ai, den sliter jeg med å godta ;) Fargo er kanskje topp 3 for meg.

 

Noen kan være verdt en ekstra sjanse, men jeg har faktisk fortsatt til gode å endre mening etter en ny sjanse så lenge forrige sjanse var en reell sjanse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
DukeRichelieu skrev (38 minutter siden):

Som jeg skrev over (og hvor Sharpshooter tilsynelatende hadde samme erfaring) så jeg sesong 1 av denne uten at den falt helt i smak, men tror kanskje jeg er den eneste i tråden? 

Vet ikke hva det var som ikke klaffet her. Nesten slik jeg føler jeg burde gitt det en sjanse til. 

Sesong 1 går litt tregt, men når hovedplottet starter i sesong 2 er det en berg og dalbane uten like.
Ta en titt på Rotten Tomatoes sesongscore.

Sesong 1 har 77%
Sesong 2 har 95%
Sesong 3 har 100%
Sesong 4 har 100%

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ted Lasso på AppleTV er overraskende grei underholdning. Ikke kjempebra, men Jason Sudeikis er solid nok i den til at jeg så alle episodene i nesten et jafs i går. 

 

 

On 9/12/2020 at 2:15 PM, Jotun said:

Oi! Spennende! Hvilke produksjoner har du vært med på/er du med på? 

 

 

 

Akkurat nå er det en film av Joachim Trier, som heter Verdens Verste Menneske. Har vært med på en film om slaget om Narvik, og sesong 2 av Exit :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har vært på JCVD-kjøret i helga og hatt gjensyn med 7-8 JCVD-filmer. Dette førte meg videre til Jean Claude Van Johnson, og jeg så serien to ganger i løpet av helga. Trist at den ble kansellert etter bare seks helt briljante, for det var virkelig helt nydelig, og som en gedigen JCVD fanboy ble jeg helt slått i bakken over hvor sinnsykt komrom og fet serien var. Helt magisk!

Lenke til kommentar
  • ilpostino endret tittelen til Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...