Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
10 hours ago, Mala said:

Er en av de (få?) som enda ikke har sett The Office (US), er nå straks  ferdig med sesong 6.....Kommer til å gå i kjelleren når jeg er ferdig med denne serien kjenner jeg, dette er jo hysterisk :wee: 

Vet ikke hva jeg kan forvente av den britiske? Kanskje hive meg på Parks & Recreation! 

Parks And Rec er enda bedre. 

 

Men jeg elsker amerikanske (og britiske) The Office en hel del. 

Det er mye bra i serien de fleste 7 sesongene, men så går det litt ned. Men likte egentlig siste sesongen litt, og det er en god nok avslutning i det minste. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Maury skrev (18 minutter siden):

Parks And Rec er enda bedre. 

 

Men jeg elsker amerikanske (og britiske) The Office en hel del. 

Det er mye bra i serien de fleste 7 sesongene, men så går det litt ned. Men likte egentlig siste sesongen litt, og det er en god nok avslutning i det minste. 

Høres veldig bra ut, da har jeg jo litt å se frem til innen sjangeren :)

Lenke til kommentar

Ser igjennom Stargate SG1 for ørtende gang 
Gidder ikke se alle episodene, så jeg hopper over noen
Aner ikke hvor mange ganger jeg har sett serien, men er mer enn 5 ganger, ser Stargate som regel minst 1 gang i året, enten SG1 eller Atlantis, men sjeldent begge
I år hopper jeg nok over Atlantis og ser Universe istedet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
14 hours ago, Dubious said:

Ser igjennom Stargate SG1 for ørtende gang 
Gidder ikke se alle episodene, så jeg hopper over noen
Aner ikke hvor mange ganger jeg har sett serien, men er mer enn 5 ganger, ser Stargate som regel minst 1 gang i året, enten SG1 eller Atlantis, men sjeldent begge
I år hopper jeg nok over Atlantis og ser Universe istedet

Har ikke sett SG1 på en del år nå, pga settet mitt er Sone 1 og jeg har ingen sone 1 spillere lengre, samme med West wing, en serie jeg pleide å se rett som det var. 

Når jeg så SG1 så jeg alle episodene, noen episoder har jeg sett mer enn andre, sesong 1-3 har jeg sikkert sett 10 ganger, 4-5 8 ganger, 6-8 kanskje 5 ganger, mens 9 og 10 har jeg bare sett 2 ganger. 

 

Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (31 minutter siden):

Har ikke sett SG1 på en del år nå, pga settet mitt er Sone 1 og jeg har ingen sone 1 spillere lengre, samme med West wing, en serie jeg pleide å se rett som det var. 

Når jeg så SG1 så jeg alle episodene, noen episoder har jeg sett mer enn andre, sesong 1-3 har jeg sikkert sett 10 ganger, 4-5 8 ganger, 6-8 kanskje 5 ganger, mens 9 og 10 har jeg bare sett 2 ganger. 

 

Ripp serien med Handbrake 
Det har jeg gjort med hele Stargate serien, alt av episoder og filmer

Lenke til kommentar
Gouldfan skrev (1 minutt siden):

Jeg synes The Expanse er noe av det beste jeg har sett, blitt godt kjent med karakterene. En ting hendte som jeg forventet, men mye spennende.

Bygger seg opp så stort at jeg frykter en mageplask slutt. Men det er ok.

Vi får se...

Husker jeg ikke feil ble det påstått at bok #8 var på vei så det er forhåpentligvis er stykke frem i tid til det mageplasket.

Lenke til kommentar
7 hours ago, Dubious said:

Ripp serien med Handbrake 
Det har jeg gjort med hele Stargate serien, alt av episoder og filmer

Det skal jeg sjekke! Takk. 

1 hour ago, Isbilen said:

Protip: hvis du finner en gammel bluray eller dvd-spiller på brukten, ta en kjapp kikk på videohelp.com om den kan gjøres sonefri. Ordnet meg en multiregion blu ray-spiller på den måten til 60 kroner. 

Har en bluray spiller som i teorien skal kunne gjøres sonefei, men har aldri fått det til.

 

Forresten noe som har erfaring med Amazon prime på pc vs PS4.

På PS4 kjører prime perfekt,  bilde, lyd osv.  Men på pcen driver den å stopper opp, og buffrer hele tiden. Netflix,  hbo og viaplay funker helt fint på pcen.

Lenke til kommentar
ReaveЯ skrev (1 time siden):

Sesong 4 er fra bok nr 4 ? Håper uansett på The Expanse fortsetter leeenge! Diggbar serie! 

  Vis skjult innhold

Ikke kødd med Amos! 80274745_10215758401059668_8761479747625

 

Ja, stort sett. Er noen få ting som visstnok er lånt fra bok 5 (og 6?) men er antageligvis gjort slik for å få en naturlig oppbygning til neste sesong.

 

edit: tror det var denne recapen jeg så. 

 

Endret av ilpostino
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (43 minutter siden):

Forresten noe som har erfaring med Amazon prime på pc vs PS4.

På PS4 kjører prime perfekt,  bilde, lyd osv.  Men på pcen driver den å stopper opp, og buffrer hele tiden. Netflix,  hbo og viaplay funker helt fint på pcen.

Kjører Prime i Chrome uten problemer
Er PCn kraftig nok?
Har du rask linje?
Kanskje Prime krever mer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...