Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enig med Bone her. Orange hadde en sterk første sesong som man bør få med seg, og det er denne som er basert på boka som er utgangspunktet for serien, der tema er en hvit middelklassejente som havner i fengsel. Andre sesong er også god, i den tredje begynner det å tape seg litt og i den fjerde var jeg glad når slutten kom.

Lenke til kommentar

Så er det en serie som heter Safe, har noen sett den? Går på Netflix. 

1 minutt siden, Spartapus skrev:

Helt enig med Bone her. Orange hadde en sterk første sesong som man bør få med seg, og det er denne som er basert på boka som er utgangspunktet for serien, der tema er en hvit middelklassejente som havner i fengsel. Andre sesong er også god, i den tredje begynner det å tape seg litt og i den fjerde var jeg glad når slutten kom.

Jeg har sett to sesonger, jeg tror det er nok. Folk sier at sesong tre er dårligere. 

Lenke til kommentar
2 hours ago, Bone said:

Orange er bra. Begynner bra i hvert fall. Men, personlig holdt den på altfor lenge. Fikk bra slutt. 

 Virker som det er standarden til Jenji Kohan hvis man ser til tidligere serier h*n har laget, Weeds for eksempel. Begynner godt og sterkt men blir dratt ut til det kjedsomme og man vet ikke når man skal gi seg.

Lenke til kommentar
Mala skrev (17 minutter siden):

Fikk ett år gratis der. Tenkte å prøve meg på For all Mankind i det minste. Men det har vel vært stort sett lunken mottagelse over hele linja etter det jeg har fått med meg.

Får ny iPhone av jobb snart, så tenker jeg også får et år gratis? Jeg var egentlig overrasket over at det var såpass varm velkomst jeg. De tidligere satsingene som Carpool Karaoke har jo vært helt ekstremt elendig. Hadde ikke forventet drama-serier med høyt budsjett.

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar

Er selv i beit for en bra serie om dagen. I-lands problem, men jeg liker ikke se på TV uten at det er noe som virkelig engasjerer meg. Det føles som rent tidsfordriv og blir feil bruk av tiden min føler jeg.

Følger nå Watchmen og Silicon Valley som begge er strålende, men det er kun 1 epiosde per uke av begge. 

Mulig jeg bare skal fortsette på The Deuce, selv om jeg ikke kjenner på suget. Noen som kan si noe om denne utvikler seg noe eller om det er bare mer av det samme som i sesong 1? Misforstå meg ikke - sesong 1 var BRA, men kjenner meg bare litt mettet.

Burde kanskje gjøre et siste forsøk (nr 3 eller 4) på å komme meg i gang med Mad Men.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • ilpostino endret tittelen til Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...