Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som ser Suits ennå? Jeg datt ut i midten av sesong 5. Er jo litt nysgjerrig på hvordan det går med Mike, men usikker på om jeg orker bruke tid på det. Noen som fortsatt ser på? :)

Suits er åleit og lettbent underholdning, men jeg får ikke sett det fordi Netflix (Norge) ikke har kjøpt sesonger på lenge. :-\ Jeg har en følelse at satsingen på egenprodusert materiale har tatt budsjettet til innkjøp av dem. Alt i alt bra med egenprodusert, men en ny strømmetjeneste burde plukke opp tomrommet som Netflix etterlater seg.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

Det går vel mer som oppfølger film enn som serie, menn Sword of Destiny på Netflix er sykt kul, og synes den er bedre enn originalfilmen Snikende Tiger, skjult Drage....

 

Nå ble jeg nesten litt provosert, og dette er faen meg noe av det absolutt dummeste som har blitt skrevet på internett noen gang. Jeg håper virkelig du tuller nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Det går vel mer som oppfølger film enn som serie, menn Sword of Destiny på Netflix er sykt kul, og synes den er bedre enn originalfilmen Snikende Tiger, skjult Drage....

 

Nå ble jeg nesten litt provosert, og dette er faen meg noe av det absolutt dummeste som har blitt skrevet på internett noen gang. Jeg håper virkelig du tuller nå.

 

Serien er klart bedre, ingen grunn til å kalle andre dumme bare fordi du misliker kvalitet.

Lenke til kommentar

 

Det går vel mer som oppfølger film enn som serie, menn Sword of Destiny på Netflix er sykt kul, og synes den er bedre enn originalfilmen Snikende Tiger, skjult Drage....

 

Nå ble jeg nesten litt provosert, og dette er faen meg noe av det absolutt dummeste som har blitt skrevet på internett noen gang. Jeg håper virkelig du tuller nå.

 

 

Både jeg og kona likte den. Jeg liker sef orginalfilmen godt også, men kona derimot liker ikke originalen så godt, men elsket denne.

 

Nå var vel bildekvaliteten på den gamle filmen og lyden ikke så bra også da...

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Jeg har en liten utfording til dere mer drevne her inne, jeg trenger en serieanbefaling. Vi er 4 stk som alle har sett en del serier, men nå er på utkikk etter noe nytt. Problemet er at vi alle har sett en del før, men ønsker å finne en ny serie ingen av oss har sett før. Tipper det må bli en serie som er ny, eller en litt ukjent perle. 

 

Vi er glad i kvalitet, men også at serien er spennende. Westworld fant veldig bra i smak i hele gjengen, samme gjorde The Night of. Ønsker helst serier som har kommet litt i gang i det minste, og som i alle fall får fullføre sin første sesong.

 

Noen tips? Vi har alle ganske "bra" smak vil jeg påstå, så kvalitet er å foretrekke. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...