Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm...så nye MacGyver befinner seg altså i samme univers som både Hawaii Five-O, NCIS-seriene, Scorpion og JAG.

 

http://tvline.com/2017/02/03/hawaii-five-0-macgyver-crossover-daniel-dae-kim-grace-park/

 

Ikke mine type serier noen av dem, men det begynner nesten å bli som at alle seriene på de store tradisjonelle amerikanske tv-kanalene enten kommer fra samme serieskapere, eller befinner seg i samme univers. 

Fra tidligere deler en haug av disse tv-seriene samme univers som Star og Empire (var snakk om at Pitch også kunne bli tilknytta). Brooklyn Nine-Nine og New Girl. Chicago-seriene og Lov & Orden (Special Victims Unit). Supergirl og alle Arrow-verse seriene.

 

Mange av disse deler også samme serieskapere, men så har Shonda Rhimes som er co-ansvarlig nærmere 4-5 serier på lufta på ABC nå.

 

Vet ikke helt om jeg liker den utviklingen ihvertfall når det kommer til at så få serieskapere/produsenter lager så mange serier på de store amerikanske tv-kanalene. 

Lenke til kommentar

Hvis du liker 24 så liker du 24: Legacy.

De 3 episodene jeg har sett av 24: Legacy er langt ifra like elendig som sesong 6 av 24 a.k.a. Familiesagaen De Syv Søstre: Familien Bauer. Det var en direkte meningsløs sesong med dødsfall av fanfavoritter som ikke ga mening også, pluss en jævla rar og elendig rolle av han blonde fra NYPD Blue. For å ikke snakke om hvordan sesongen rett og slett pisser vekk skuespillertalenter som James Cromwell og Paul McCrane den sesongen.

 

 

Foreløpig ligger 24: Legacy rundt sesong 7 (Jon Voigt)/24: Live Another Day i kvalitet synes jeg. Men som sagt, bare 3 episoder har jeg sett.

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg startet veldig skeptisk til 24: Legacy, og har lenge egentlig bare avfeid det med at det blir ikke noe 24 uten Jack Bauer. Men etterhvert som sendedato har kommet nærmere, og jeg har fått vite mer om serien, så har jeg faktisk trua. Ja, Jack er en viktig rolle, men det er jo konseptet jeg digger, så hvis de har klart å videreføre det som har vært bra med serien tidligere så kan det funke. :)

Lenke til kommentar
  • ilpostino endret tittelen til Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...