Jump to content
Onyx

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier.

Recommended Posts

Hei!

Flere av oss i Filmprat-tråden synes at vi bør ha en egen tråd der vi kan diskutere om/rundt serier.

Reglene her er enkle:

● Forhold dere til trådens emne.
● Vennligst hold tråden fri for spam og useriøse innlegg.
● Spoilere skal skjules i spoiler-tag.

Diskuter, alle TV-serie-elskere! Edited by Onyx

Bra tråd! Støtter denne. :)

Kan vel begynne med å si at jeg gleder meg villt til sesong 6 av 24 er ferdig i USA, så jeg kan se hele i strekk. Ingenting som å se Jack Bauer sparke rompe mens man flyr over skyene i kafferusen :!:

Annonse
[quote name='Sigmundo' date='16/02-2007 : 11:43']Flott tråd! :)
Er det noen som har fulgt med på "Dirt"?  Er den verdt å se?
[/quote]
Flere påpeker at det er en grei serie, starring Corteney Cox. Sjanger skal være satt som komedie, men det sies at det er en mere drama-serie. ;)

Vil anbefale den britiske serien [url="http://www.tvrage.com/Life_on_Mars_UK"]Life on Mars.[/url]
Herlig serie om en politimann som blir påkjørt og havner i koma, og deretter våkner opp i 1973! Genial serie, med skikkelig britisk attitude, og ikke minst klesstilen, bilene og musikken fra 70-tallet :love:

edit: Og sesong 2 begynte for noen dager siden :) Edited by Saddlefall

Noen som ser på the4400 her eller? Så sesong 1 og 2, men synes det var litt merkelig og teit på en måte, så første episodene av ses3, men datt av på grunn av flytting og greier.. Burde jeg se resten av sesongen?

[quote name='Saddlefall' date='16/02-2007 : 23:04']Vil anbefale den britiske serien [url="http://www.tvrage.com/Life_on_Mars_UK"]Life on Mars.[/url]
Herlig serie om en politimann som blir påkjørt og havner i koma, og deretter våkner opp i 1973! Genial serie, med skikkelig britisk attitude, og ikke minst klesstilen, bilene og musikken fra 70-tallet :love:

edit: Og sesong 2 begynte for noen dager siden :)
[right][snapback]7960103[/snapback][/right]
[/quote]

Takk får tipset, gjør på ingenting i helgene og kan ta en serie maraton :)

[quote name='Fez' date='26/02-2007 : 20:48']Oh My God!!
Heroes, 1 word: Fantastisk.
Har aldri vært med på noe bedre en dette  :love:
Dagens episode var i særklasse..
[right][snapback]8032294[/snapback][/right]
[/quote]
Heroes er helt klart noe av det beste på lenge. Manuset er gjennomført og dette er en serie der alt klaffer. Gleder meg til resten.

[quote name='Gandalf the Grey' date='26/02-2007 : 21:29']Gleder meg ekstremt til neste heroes og 24 nå. Digger tirsdagene nå for tiden :p
[right][snapback]8032662[/snapback][/right]
[/quote]
Heroes kom i dag..

Ville bare si at 24 slår nå Prison Break når det gjelder nedlastinger. Bør egentlig ikke si dette, men jeg linker ikke til noen sider. Vennligst ikke spør videre angående dette. :)