Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Megaoctane skrev (11 timer siden):

[klipp] Hadde vært godt nok om hun bare hadde vært rappkjefta som Lyanna Mormont i Game of Thrones

Det er jo en kul karakter karakter og talentfull skuespiller da. Synes alle hennes scener var en opptur i serien.

 

 

Endret av maanemann
formatering
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har begynt på Gomorrah. Har begynt på denne før uten at den helt har klikka for meg, men det har den nok gjort nå. Synes det er bra sålangt. Noe småpirk her og der, men ikke noe som er altfor ødeleggende.

Holder også på med Severance som jeg synes er veldig bra. Stemningsfull serie. Får til tider litt Portal/Apperture Laboratories-vibber av denne.

Endret av Sjalottløk
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Sjalottløk skrev (På 30.5.2022 den 14.23):

Har begynt på Gomorrah. Har begynt på denne før uten at den helt har klikka for meg, men det har den nok gjort nå. Synes det er bra sålangt. Noe småpirk her og der, men ikke noe som er altfor ødeleggende.

Veldig god serie. Husk å se L'immortale mellom sesong 4 og 5. 

Kan være litt treg i starten så jeg har også droppet den et par ganger. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Just now, Omnia vincit amor said:

Herregud for en god serie. Le Bureau er nok min an favorittserie etter The Wire. Den er rett og slett bare rå! 

Enig. Den tok meg flere forsøk på å komme meg inn i. Måtte nok ha en sesong før man fikk litt oversikt. Men det var det verdt.

Er nok ikke helt hakk i hæl etter The Wire etter min mening, men ikke langt unna. Det sier nok mer om kvaliteten til The Wire enn at Le Bureau magler noe. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Sjørøver skrev (2 minutter siden):

Kan den anbefales om en ikke liker the Wire?

Absolutt. Om du liker spionserier så er det bare å gunne på. Ligger på NRK TV. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
6 hours ago, kjetilkl said:

Likte egentlig Boba bedre enn Mandalorian på mange måter, synes Mandalorian blir temmelig langdryg og low-key til tider.

Når det gjelder Obi-Wan så har jeg tro på etter 2 episoder at dette blir den beste av de!



Jeg mener stikk motsatt ;) Jeg ville satt Mandalorian høyest, Boba i midten, og Kenobi (hvert fall de to første episodene) sist. Problemet med både Boba og Kenobi er forøvrig at tittelkarakterene i stor grad blir satt til side og basically har gjesteroller i sin egen serie.

Disney gjør forøvrig en himla god jobb i å demonstrere hvordan IKKE behandle fans. De angrep sin egen fanbase for å være rasistisk før Kenobi overhodet kom ut eller noen hadde sagt noe. Tydelig at noen gjør damage control fordi de vet at karakteren til Moses Ingram er shit, og i tillegg kanskje er hovedkarakteren i serien.

Endret av Outlier616
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Høyt produksjons nivå på Kenobi,men utrolig slitsomt at det skal handle om Leia og hun third sister mer enn Kenobi. Barn som hovedrolle er slitsomt. Også når de skal være veslevoksen 

Merker at jeg kanskje er for gammel for målgruppen til Disney.

Mandalorian var kult. Boba fett hadde en kul episode eller to. Kenobi kan bli bra, men mistenker at det blir for safe og kjedelig.

 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...