Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sveibuen skrev (1 time siden):

Håper de overfører vi som abonnerer hos hbomax til "halv pris" over på "nye" tjenesten når dette kommer.

Hvis ikke går jeg tilbake til piratkopiering. Om de skal gi meg dårligere tilbud (discovery+ er 90% reality trash) og samtidig ta bort den gode prisen så skal jeg stemme med lommeboka.

Samboeren jubler da. Hun elsker reality 😅

Endret av Comma Chameleon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gleder meg sjukt til ny sesong av Barry. Og We Own This City ser lovende ut

 

Så ferdig Station Eleven i går. Ble aldri grepet av den og fant meg selv flere ganger søkende på telefon/pc. Det er ikke bra og noe som sjeldent skjer, og det ødela nok også helhetsinntrykket da man ikke blir like investert i historien og karakterene. Mye bra var det og jeg ser jo at det kvalitet, men som sagt traff den meg ikke helt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
37 minutes ago, Hedersbrukeren said:

"Marlo" som politi?

Spennende uansett, men man skal vel ikke forvente noe på nivå med The Wire :) 

 

Han spilte politi i Bosch. Personlig synes jeg ikke det passet så bra, men det er nok siden jeg forbinder han med Marlo.

Min første tanke når jeg så den traileren, var en crossover mellom The Wire og The Shield. Uansett hva den serien kommer til å bli, så gleder jeg meg. Er samtidig glad for at de ikke begynner å tease et år i forveien.

Lenke til kommentar
Sjørøver skrev (12 timer siden):

For all mankind kan anbefales. Til tider går den seg vill i sidekarakterer og legger fokus på feil ting, men bra scifi for det om. Vil sette den litt under Expanse. 

Enig. Jeg elsker jo plottet. Spesielt aktuelt i dag med alt som skjer i Russland/Ukraina. Det er en spennende tolkning.

Lenke til kommentar
Sjørøver skrev (28 minutter siden):

Men har apple produsert noe annet bra? Jeg har sett foundation, og synes den var ganske middelmådig. 

Ted Lasso er en av de beste seriene jeg har sett de siste årene. Sjeldent å se en feel-good-serie som er så bra skrevet uten å bli klein. Jeg syns også The Morning Show var bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Apple TV+ :

For all Mankind - 8/10 - Tok litt tid før den kom igang, men ble fort en av mine favoritter av nyere sci-fi serier.

The Morning Show - 8/10 - Ble overrasket over denne, godt skrevet karakterer og story rundt #meeto osv, som faktisk gir mening

Ted Lasso - 8/10 - Liker vanligvis ikke feel-good serier, men denne var knallbra.

See - 7/10 - Artig med blind Jason Momoa, men thats it nesten, håper de klarer å bygge opp storyen mer neste sesong.

Foundation - 6/10 - Vet ikke helt jeg, var noen ting som var bra, likte konseptet med kloninga, men ellers ble den fort kjedelig.

The Mosquito Coast - 5/10 - Var helt ok, men ble litt vel lang dryg..

Suspicion - 3/10 - Meh.. 

Invasion - 2/10 - Wtf ? skjønte ikke helt vitsen med denne.. de barre surrer rundt, eneste som var litt intressant var i Japan med JASA.

Venter på at Severance blir ferdig, den ser intressant ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...