Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Har sett de tre første episodene av 1883. Bra greier. Det er en prequel til Yellowstone, men merker ikke så mye til det, minner mer om Lonesome Dove.

Pussig hvordan alle disse store seriene nå kommer fra MTV, og vises på Paramount+.
Eller, kanskje ikke så veldig pussig, ettersom Viacom eier begge, men stusser alltid på MTV introen på disse seriene (også Mayor of Kingstown osv).

Tim McGraw og Faith Hill, som har to av hovedrollene, er jo faktisk gift i virkeligheten, også pussig.

Endret av 0laf
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
On 1/24/2022 at 1:36 AM, 0laf said:

Har sett de tre første episodene av 1883. Bra greier. Det er en prequel til Yellowstone, men merker ikke så mye til det, minner mer om Lonesome Dove

Var akkurat det jeg satt igjen med også. Dette er er jo Lonesome Dove med litt Red Dead Redemption 2 oppi det hele. Og, jeg sier ikke det som noe negativt. Lonesome Dove likte jeg kjempegodt (både boka og mini-serien med Robert Duvall og Tommy Lee Jones).

Lenke til kommentar

Ferdig med "The Expanse", og det er fortsatt mange ubesvarte spørsmål.

Kanskje det blir en ny sesong om 30 år, eller ihvertfall når skuespillerne har blitt gamlere, iogmed at neste kapittel foregår 30 år fram i tid.
Serien vil ikke bli den samme om de bruker andre skuespillere.
Materiale for 3 sesonger til.

Lenke til kommentar
Sjørøver skrev (11 timer siden):

Er peacemaker og the boys litt i samme gate? Likte ikke peacemaker i suicide squad.

Nei, det er ganske ulikt til å være i superheltsjangeren begge to. The Boys er kanskje "morsomt" noen ganger hvis man ler av det absurde, men Peacemaker er mer tradisjonell komedieserie. The Boys har mye mer dybde i mine øyne, mye mer voldelig og ekkel.

Lenke til kommentar

Her er noe an det jeg ser på av film og serier, har nettopp sett ferdig The Expanse og Witcher, og er igang med Beforeigners fra Norge.

Beforeigners

Kobra Kai

The Titans

Snowpiercer

Hannah

The Mandalorian

Boba Fett

Hawkeye

Doom Patrol

Last Duel

Cry Macho

Papillon

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
17 hours ago, Theo343 said:

Begynt å se The Lost Symbol på TV2 Sumo. Får se hvordan den er.

EDIT:
Dropper nok den.

Såpass? Har ikke sett den sjøl enda, men har lest at serien har fått en del negativ kritikk. En venn av meg har lest boka og han sa at også den tar en litt merkelig og ødeleggende vending. (Og han er veldig fan av bøkene til Dan Brown). Kanskje bedre å holde seg unna enn å bli skuffa som mange ser ut til å bli.

Lenke til kommentar
4 minutes ago, Wheeljack said:

Såpass? Har ikke sett den sjøl enda, men har lest at serien har fått en del negativ kritikk. En venn av meg har lest boka og han sa at også den tar en litt merkelig og ødeleggende vending. (Og han er veldig fan av bøkene til Dan Brown). Kanskje bedre å holde seg unna enn å bli skuffa som mange ser ut til å bli.

Den er helt grei underholdning, men står ikke opp mot filmene - og er du stor Dan Brown fan bør du nok droppe den.

Lenke til kommentar

Begynte å se på Dexter: New Blood, så har prøveperiode på Paramount+, men appen på TVn er irriterende dårlig, og bildet i Chrome er i elendig kvalitet.

De har heller ikke "Survivor" (Robinson USA) i Norge, men de har link til Paramount+ på Survivor siden...

Jeg har Paramount+ i 5 dager til, så jeg skal rekke å se Dexter, selv om tjenesten irriterer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...