Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dubious skrev (2 timer siden):

"The Grand Yawn" er ute, og dere kan glatt hoppe over den...  de siste 10 minuttene var best, resten var scripted amerikansk dritt uten noe banning. 

Jeg forstår ikke hvorfor de gidder. Har de gidder. De kjører ikke bilene selv lenger heller. Grand tour har aldri vært bra. 

 

MEN, kan meddele at witcher sesong 2 var knakende bra. Har bare en klage, ingen pupper men en del halvnakne menn. 

Lenke til kommentar
7 hours ago, Sjørøver said:

Jeg forstår ikke hvorfor de gidder. Har de gidder. De kjører ikke bilene selv lenger heller. Grand tour har aldri vært bra. 

MEN, kan meddele at witcher sesong 2 var knakende bra. Har bare en klage, ingen pupper men en del halvnakne menn. 

Så da pupp i første episode jeg..sånn just sayin. Riktig nok ikke så lenge men det var pupp.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Sjalottløk skrev (16 timer siden):

Synes Nissene i Bingen har tatt seg opp siden jeg skrev litt negativt om den sist. Jeg er derimot ikke helt ajour på episodene enda. Bra sålangt og ligger an til å bli bedre enn Nissene Over Skog Og Hei etter mitt syn.

Syns det har vært helt topp siden første episode jeg. Jeg syns definitivt det topper både over skog og hei og på låven.

Lenke til kommentar

Vet at flere mener Dexter gikk nedover etter sesong 4, men jeg så nettopp ferdig sesong 5 for andre gang og synes den var helt kanon! Selv synes jeg huske det var først i sesong 6 det begynte å gå nedover for alvor, men vurderer å se videre allikevel.

Ser Dexter New Blood nå og synes faktisk det er ganske bra! :) Ingen fantastisk serie, men spennende og interessant nok til at det er verdt å se. Deborah er fortsatt litt irriterende, men heldigvis ikke så mye i forrige episode. 

Hva er greien med den cheesy tittelteksten forresten? Dexter skrevet med is og litt blod på? Ser bare helt latterlig billig ut. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...