Gå til innhold

HAHA. Ring of death -elkjop


Malakai

Anbefalte innlegg

Faen!

 

Jeg har fått det samme problemet..Et enda større problem, er at jeg kjøpte xboxen brukt :thumbdown:

7963434[/snapback]

 

det har vel ingenting å si? man oppgir vel bare serialen til box`n når man ringer inn?

7963916[/snapback]

Serialen står jo i et navn. hvis sier at jeg heter det...må jeg også sende box'n til den adressen som personen som den står registrert i.

7963982[/snapback]

 

I så fall sliter jeg også...men ettersom jeg har skjønt: du ringer til support,de sender UPC hjem til deg,du leverer boxn til dem,så råtner den litt i Deutschland før du får den hjem på døra

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om du har elkjøps forsikring kan du jo teknisk sett hive den i bakken og så trø på den til den er "beyond saving" da skal du få en ny 360 på dagen fra elkjøp da det er billigere enn å reparere den.

 

Litt usselt gjort kanskje, men når elkjøp har en slik forsikring så må de jo nesten forvente at folk kommer til å utnytte det.

7957477[/snapback]

dette gjelder vel ikke på garantien?

7963993[/snapback]

 

Nei, men siden den er kjøpt på elkjøp så er det jo ganske vanlig å kjøpe med elkjøp sin forsikring. Koster vel 300 for 3 år eller noe sånn. Da dekkes selvforskylte skader. Som å miste den i pakken og å søle brus på den.

Lenke til kommentar

En liten oppdatering. Da jeg kom på elkjøp med konsollen (med både forsikring og kvitering - kjøpt for ca 8 måneder siden) fikk jeg beskjed om at jeg måtte ringe MS selv ? Måtte da gjøre avtale om henting basert på serie nummeret på baksiden. Mye pes og mange telefoner senere har jeg snakket med MS tyskland som sender pakke materiale og nummer til DHL som kommer å henter den. Får den i retur om ca en måned... God service ?

Lenke til kommentar
En liten oppdatering. Da jeg kom på elkjøp med konsollen (med både forsikring og kvitering - kjøpt for ca 8 måneder siden) fikk jeg beskjed om at jeg måtte ringe MS selv ? Måtte da gjøre avtale om henting basert på serie nummeret på baksiden. Mye pes og mange telefoner senere har jeg snakket med MS tyskland som sender pakke materiale og nummer til DHL som kommer å henter den. Får den i retur om ca en måned... God service ?

8009564[/snapback]

det er ivvertfall ikke god service fra elkips sin side.

Hvis du kjøpte konsollen der, skal du bare trenge å forholde deg til elkjip, ikke importøren til elkjip, ikke MS.

 

dette har blitt mye mere arbeid på deg, for dette skulle elkjip ha gjort selv.

Lenke til kommentar
Faen!

 

Jeg har fått det samme problemet..Et enda større problem, er at jeg kjøpte xboxen brukt :thumbdown:

7963434[/snapback]

 

det har vel ingenting å si? man oppgir vel bare serialen til box`n når man ringer inn?

7963916[/snapback]

Serialen står jo i et navn. hvis sier at jeg heter det...må jeg også sende box'n til den adressen som personen som den står registrert i.

7963982[/snapback]

 

I så fall sliter jeg også...men ettersom jeg har skjønt: du ringer til support,de sender UPC hjem til deg,du leverer boxn til dem,så råtner den litt i Deutschland før du får den hjem på døra

7964120[/snapback]

hvis du har kjøpt box'en din brukt, kan bare ringe og avtale med forige eier at han ringer MS og avtaler at han vil ha box'en sendt hjem til din adresse.

Dette er noe jeg ikke gidder pga. jeg er tredje eier av min 360, og har aldri snakka med første eier.

Lenke til kommentar
Faen!

 

Jeg har fått det samme problemet..Et enda større problem, er at jeg kjøpte xboxen brukt :thumbdown:

7963434[/snapback]

 

det har vel ingenting å si? man oppgir vel bare serialen til box`n når man ringer inn?

7963916[/snapback]

Serialen står jo i et navn. hvis sier at jeg heter det...må jeg også sende box'n til den adressen som personen som den står registrert i.

7963982[/snapback]

 

I så fall sliter jeg også...men ettersom jeg har skjønt: du ringer til support,de sender UPC hjem til deg,du leverer boxn til dem,så råtner den litt i Deutschland før du får den hjem på døra

7964120[/snapback]

hvis du har kjøpt box'en din brukt, kan bare ringe og avtale med forige eier at han ringer MS og avtaler at han vil ha box'en sendt hjem til din adresse.

Dette er noe jeg ikke gidder pga. jeg er tredje eier av min 360, og har aldri snakka med første eier.

8009686[/snapback]

 

Jeg er eneste eier. I forhold til videresalg er ikke dette noe MS bryr seg om da det er serienummer som gjelder.

 

edit. Bare vær forbredt på å prate med tyskere på dårlig engelsk :p (de tar den inn til reperasjon uansett gratis). Hvis feil skulle skyldes personlig feil som slag, søle av vann etc får du den ikke igjen. Er det teknisk feil har det ingenting å si hvem den er registrert på. Du kan alikevel få den hjem til deg.

Endret av Malakai
Lenke til kommentar
Om du har elkjøps forsikring kan du jo teknisk sett hive den i bakken og så trø på den til den er "beyond saving" da skal du få en ny 360 på dagen fra elkjøp da det er billigere enn å reparere den.

 

Litt usselt gjort kanskje, men når elkjøp har en slik forsikring så må de jo nesten forvente at folk kommer til å utnytte det.

7957477[/snapback]

dette gjelder vel ikke på garantien?

7963993[/snapback]

 

nei, kun hvis du har kjøpt extra forsikring.

 

edit. det koster ikke noe å reparere, hvis du ikke er selvforskyldt skaden...

Endret av Malakai
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...