Mazeking Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 (endret) Er det noen oppdateringer til xbox360 man "MÅ" installere for å få mest mulig ut av Oblivion? Vet at det installeres patcher ved første gangs installasjon. Finnes det noe på xboxlive man bør kjøpe for å få en bedre opplevlese med dette spillet på 360? Endret 12. februar 2007 av Mazeking
Mazeking Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Skrevet 12. februar 2007 En kikk på http://www.xbox.com/en-US/live/marketplace/gamecontent.htm Viste hvilke oppdateringer som var tilgjengelig for oblivion til 360. Hvem av disse som er noe vits i å laste ned kommer tydeligvis ann på hva man skal spille som. Har spilt mye morrowind på PC i sin tid og tenkte jeg nå skulle prøve meg som Mage eller noe med Desctrution magi. Battlemage kanskje hvis denne klassen finne i Oblivion. Ellers noen synspunkter på disse Modsene? # The Elder Scrolls® IV: Oblivion™ Horse Armor # The Elder Scrolls® IV: Oblivion™ Knights of the Nine Quest # The Elder Scrolls® IV: Oblivion™ Mehrune's Razor Quest # The Elder Scrolls® IV: Oblivion™ Orrery Quest # The Elder Scrolls® IV: Oblivion™ Spell Tomes # The Elder Scrolls® IV: Oblivion™ Wizard's Tower # The Elder Scrolls® IV: Oblivion™ Thieves Den # The Elder Scrolls® IV: Oblivion™ Vile Lair
MiSP Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Les litt om moddene der du kan kjøpe dem, og velg selv om du trenger dem. Det er ingen jeg vil anbefale helt uten videre, ettersom de legger til ganske lite, med unntak av Knights of the Nine. Denne har jeg ikke fått prøvd ennå.
Bamsemumsen Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Last ned Knights of The Nine og Mehrune's Razor, begge er strålende. Men først bør du spille på questene som allerede er i spillet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå