The Ghost Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 (endret) Fant ikke noe annet sted enn her å poste dette for det er her dere som kan steam holder til Når jeg starter The Ship så kommer det til laoding av spillet og jeg for opp startbilde, men så går den ut til skrivebord og jeg for opp disse to feil meldingene så om noen kunne hjulpet hadde det vært fint har nemlig bare helgen å spille på sad.gif Første feil melding: Andre feil melding: Takker Edit: Typo Endret 9. februar 2007 av The Ghost
Rambo116 Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 har det samma problemet... vis noen vet hva det er så hadde det vært fint
The Ghost Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 Har du kjøpt spillet eller skal du prøve det gratis i helgne ? Håper på raske svar ! Har nemlig kun ut søndag å spille på !
The Ghost Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 Siden du sier at du har prøvd i helgen betyr det at du fikk det til å funke ?
Rambo116 Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 nei... jeg har prøvd hver helg men det hakke gått...
Jooakim Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Kontakt Steam Support - http://support.steampowered.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå