Gå til innhold

Omtale av RACE: The WTCC Game (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ekstremsimulatoren fra SimBin

Though maketh me laugh

Siden når lagde SimBin simulatorer? De lager SPILL, SimBin sine 14 identiske spill kvalifiserer seg ikke som simulatorer i mine øyne.

7878825[/snapback]

Simbin har alltid laget spill simulatorer?

Klarer du ikke se forskjellen på spillene deres, så føler jeg litt synd på det.

Beste simulatorene på markedet i min mening.

 

Spiller selv RACE omtrent 4-6 timer i uka. Er med i et racing team.

Fantastisk spill som fortjener karakteren.

Lenke til kommentar
Omtale om race nå.....ganske treg dere er da....

7879204[/snapback]

Omtalen ble utsatt av diverse årsaker. Alternativet var å ikke omtale det i det hele tatt, da synes vi det er bedre å komme med den nå. :)

 

Tordenflesk: Noen av oss er i stand til å nyte både Live for Speed og SimBin-spillene. Vi tar ikke enda en diskusjon kring hvilket av disse to som er mest realistisk her. Hvis du vil diskutere det (igjen) kan du enten spa opp en av de tidligere trådene, eller starte en ny dersom ingen av dem passer.

Lenke til kommentar
Tordenflesk Postet i dag, 20:21

Siden når lagde SimBin simulatorer? De lager SPILL, SimBin sine 14 identiske spill kvalifiserer seg ikke som simulatorer i mine øyne.

Det står du selvsagt fritt til og mene, men da lurer jeg på hvem som i dine øyne lager simulatorer?

For i mine øyne er Simbin helt i toppen av dette segmentet. Burns er vel fremdeles hva som gjelder på Rally, og Live for Speed begynner å bli riktig så bra, spesielt på de litt saktegående bilene. Men feks GTR bilene i Live for Speed vs GTR i GTR tror jeg mer på sistnevnte. Jeg opplever de hakket mer presise, eller velsimulert om du vil. AI biler i GTR er totalt overlegen, men det er kanskje ikke så viktig for de fleste.

 

Alt annet jeg har testet synes jeg personlig kommer litt bak på realistisk kjøreopplevelse, men hører jo gjerne andres mening :) .

Lenke til kommentar

Synes det er litt merkelig at Nürburgring Nordschleife nevnes, hadde dratt fryktelig ned hvis dette hadde blitt med.

Selv om det er en flott bane, så ville ikke disse bilene passet så veldig godt der, og RACE er jo altså basert på virkeligheten.

 

Var heller ikke klar over at det var mulighet for å velge 7 gir i options, når ikke bilene går over 6 gir, noe så tullete.

Startlysene er kanskje litt forvirrende i starten, men etter endel spilling blir dette veldig enkelt å skjønne nøyaktig hvilket hundredel av et sekund du skal sette bilen i gir og gi full gass.

 

:)

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Synes det er litt merkelig at Nürburgring Nordschleife nevnes, hadde dratt fryktelig ned hvis dette hadde blitt med.

Selv om det er en flott bane, så ville ikke disse bilene passet så veldig godt der, og RACE er jo altså basert på virkeligheten.

 

:)

7879286[/snapback]

Er selvsagt flott at den ikke er med i serien, men jeg skulle likevel gjerne hatt den med i spillet, slik at jeg kunne lekt litt med bilene der. Det hadde neppe kostet SimBin all verden å inkludere alle banene fra GTR 2 i spillet. Så kunne hver enkelt valgt hva man ville bruke dem til selv.

Lenke til kommentar

Da kommer vi egentlig til dette at RACE er kryptert og addons ikke er mulig.

Hadde det vært mulighet for dette(som ville ødelegge spillet i mine øyne) så burde Simbin ha laget Nürburgring Nordschleife og annonsert dette.

Men føler heller at en slik bane heller tilhører spill som rFactor, et spill som virkelig kan modifiseres.

 

En annen ting som er veldig positivt med RACE er at man kan prøve å jobbe seg opp til å slå rekordene som er satt i virkeligheten, og at det er filmet inn ting som "Can you beat my poll position time?" av sjåføren som satt rekorden.

Lenke til kommentar

Aasgard - Nordschleife har da ikke vært offisielt i noe Simbin spill tidligere ?

...da har det gått meg et kjempedigert hus forbi isåfall...

 

Skulle gjerne likt å se Grüne Hölle i offisiell Simbin utgave, men har hørt at det koster flesk å kjøpe rettighetene. Er dog i flere uoffisielle versjoner som stammer fra Grand Prix Legends versjonen. "Problemet" med RACE sånn sett er at det ikke kan moddes enkelt på samme måte som GTR, GTR2 og GTL pga at filene er krypterte, så det ser dårlig ut for mods til spillet foreløpig.

 

Men nå har de jo gitt oss Macau da - fikk endelig det ønsket oppfylt :-).

Angående manglende baner så har de jo inkludert alle banene fra WTCC sesongen som simuleres - det er jo det viktigste - og som du sier at det flere baner som ikke har vært med tidligere.

 

Stort sett bare 4 sylindrede motorer ja, men BMW'en kan kjøres også i fjorårsmodellen som har rekkesekser :thumbup:

 

Hva slags kontrollere gjorde du testen med forresten ? G25 ?

 

 

ekstremsimulatoren fra SimBin

Though maketh me laugh

Siden når lagde SimBin simulatorer? De lager SPILL, SimBin sine 14 identiske spill kvalifiserer seg ikke som simulatorer i mine øyne.

7878825[/snapback]

SPILL ja - simulatorspill - GTR - GTL - GTR2 og RACE - like - ser kanskje likt ut hvis ikke du har prøvd de skikkelig. GTR og GTR2 er ganske close, da GTR2 er en ny utgave som SIMULERER samme serien som GTR bare en senere sesong.

Har forresten aldri hørt om noen som har lagd 14 identiske spill før.... det ville vel blitt ett spill det ?...

 

Simbins bilspill er simulatorer. Get real !

Lenke til kommentar
Aasgard - Nordschleife har da ikke vært offisielt i noe Simbin spill tidligere ?

...da har det gått meg et kjempedigert hus forbi isåfall...

Nå ble jeg plutselig veldig usikker her, men var ikke Nordschleife med i GT: Legends da? Mulig jeg blander. Uansett, poenget var egentlig bare at de godt kunne kastet med det de hadde av baner (spesielt siden det vanskelig kan moddes).

 

Stort sett bare 4 sylindrede motorer ja, men BMW'en kan kjøres også i fjorårsmodellen som har rekkesekser  :thumbup:

Ja, stemmer. Kjører du den noe særlig? Jeg ender alltid opp med E90.

 

Hva slags kontrollere gjorde du testen med forresten ? G25 ?

I all hovedsak G25, ja (fortsatt forelsket i det rattet). Men tok noen runder med Driving Force Pro også.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...