calle23 Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Hei Jeg er helt ny på forumet så dere må bare si ifra om dette er feil sted. Jeg har blitt vampyr mot min vilje i Oblivion og har holdt på lenge med oppdraget hvor den gamle heksa hjelper meg med å bli vanlig igjen. Dette oppdraget klarer jeg ikke og jeg lurer derfor på om det ikke finnes noen annen måte å bli vanlig igjen? En potion eller en cheat? Ja, jeg er desperat:)
Coffey Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Hei Jeg er helt ny på forumet så dere må bare si ifra om dette er feil sted. Jeg har blitt vampyr mot min vilje i Oblivion og har holdt på lenge med oppdraget hvor den gamle heksa hjelper meg med å bli vanlig igjen. Dette oppdraget klarer jeg ikke og jeg lurer derfor på om det ikke finnes noen annen måte å bli vanlig igjen? En potion eller en cheat? Ja, jeg er desperat:) 7874812[/snapback] Hallå, du kan se her: Vampyrproblem
calle23 Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Skrevet 5. februar 2007 Hei Jeg er helt ny på forumet så dere må bare si ifra om dette er feil sted. Jeg har blitt vampyr mot min vilje i Oblivion og har holdt på lenge med oppdraget hvor den gamle heksa hjelper meg med å bli vanlig igjen. Dette oppdraget klarer jeg ikke og jeg lurer derfor på om det ikke finnes noen annen måte å bli vanlig igjen? En potion eller en cheat? Ja, jeg er desperat:) 7874812[/snapback] Hallå, du kan se her: Vampyrproblem 7874840[/snapback] Ah, genialt. Takk! Da kan jeg bli "snill" igjen:)
Coffey Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Hei Jeg er helt ny på forumet så dere må bare si ifra om dette er feil sted. Jeg har blitt vampyr mot min vilje i Oblivion og har holdt på lenge med oppdraget hvor den gamle heksa hjelper meg med å bli vanlig igjen. Dette oppdraget klarer jeg ikke og jeg lurer derfor på om det ikke finnes noen annen måte å bli vanlig igjen? En potion eller en cheat? Ja, jeg er desperat:) 7874812[/snapback] Hallå, du kan se her: Vampyrproblem 7874840[/snapback] Ah, genialt. Takk! Da kan jeg bli "snill" igjen:) 7874895[/snapback] Jeg har sjøl (btw) vært vampyr. Jeg greide det ikke via den posten der da jeg lasted ned den ene expansion pakken (et sånt criminal hideout hus som jeg ikke husker navn på) der det er et basseng du kan bade i så blir du normal
XplittR Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Jeg gjorde 2 ting for å ikke bli vampyr. Først vart jeg vampyr mot min vilje, så jeg lastet ned en mod som plaserte en kiste med ca. 100 vampire potions i den store byen (som jeg ikke husker navnet på, spiller det ikke lenger). Men så istedenfor å drasse på slike flasker, så lastet jeg ned en mod til, som gjorde at jeg ikke kunne bli vampyr mot min vilje. Slike mod'er kan lastes ned fra: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Oblivion
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå