Gå til innhold

TES: Bli kvitt vampyr i Oblivion?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er helt ny på forumet så dere må bare si ifra om dette er feil sted.

Jeg har blitt vampyr mot min vilje i Oblivion og har holdt på lenge med oppdraget hvor den gamle heksa hjelper meg med å bli vanlig igjen. Dette oppdraget klarer jeg ikke og jeg lurer derfor på om det ikke finnes noen annen måte å bli vanlig igjen? En potion eller en cheat? Ja, jeg er desperat:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

Jeg har blitt vampyr mot min vilje i Oblivion og har holdt på lenge med oppdraget hvor den gamle heksa hjelper meg med å bli vanlig igjen. Dette oppdraget klarer jeg ikke og jeg lurer derfor på om det ikke finnes noen annen måte å bli vanlig igjen? En potion eller en cheat? Ja, jeg er desperat:)

7874812[/snapback]

Hallå, du kan se her: :)Vampyrproblem

Skrevet
Hei

7874812[/snapback]

7874840[/snapback]

Ah, genialt. Takk! Da kan jeg bli "snill" igjen:)

• 3 uker senere...
Skrevet
Hei

7874812[/snapback]

7874840[/snapback]

Ah, genialt. Takk! Da kan jeg bli "snill" igjen:)

7874895[/snapback]

Jeg har sjøl (btw) vært vampyr. Jeg greide det ikke via den posten der da :) jeg lasted ned den ene expansion pakken (et sånt criminal hideout hus som jeg ikke husker navn på) der det er et basseng du kan bade i så blir du normal :)

Skrevet

Jeg gjorde 2 ting for å ikke bli vampyr. Først vart jeg vampyr mot min vilje, så jeg lastet ned en mod som plaserte en kiste med ca. 100 vampire potions i den store byen (som jeg ikke husker navnet på, spiller det ikke lenger). Men så istedenfor å drasse på slike flasker, så lastet jeg ned en mod til, som gjorde at jeg ikke kunne bli vampyr mot min vilje. Slike mod'er kan lastes ned fra: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Oblivion

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...