Gå til innhold

[løst]wow er ut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
skaff dere et liv! dere spiller jo faen meg 24/7!! se på dere a...!!

vedder på at dere ikke har no liv.. dere sitter jo faen meg bare på pc!!

dere får jo sikkert bennern når dere downder onixya jo!! hahaha  :no:  :thumbup:

7831210[/snapback]

Beskrev du deg selv der?

Og hvordan kan WoW være ut når over 8 millioner spiller det? :hmm:

Skrevet

Særdeles mange saklige argumenter...

Hva er "in" da? Må jo følge moten, og trodde det var det jeg gjorde?

Hva gjør den lille 16-åringen på fritiden da, siden han har så mye bedre liv enn de som spiller?

-1/10

Skrevet (endret)

Seff får en ekte wow nerd stå kuk av å downse en boss, selv nappet jeg løken SOM EN GAL mens vi drepte Neffie, stønnet som bare faen sammen med hele guilden over TS, mmm. Beste cyber sex orgasmen jeg noen sinne har hatt. Sa jeg cyberex orgasme? CYBER SEX GANGBANG er vell mer passende /o/

Ibtl, itbl, ibtl, ibtl?

Edit: Ja, Ibtl :fun:

Endret av J@cob
Skrevet

Jeg blir like fasinert hver gang noen faktisk tar seg tiden til å logge seg inn på WoW-delen av et forum for å si hvor mye WoW suger. :p

*logge seg inn på et fotball-forum og skrive en lang post om at fotball er teit*

Skrevet
Liker ikke WoW jeg heller, men slenger ikke dritt om de som spiller det.. holder de tankene for meg selv..

7831279[/snapback]

Så du sier at du egentlig synes at de som spiller wow er tapere, men holder det for deg selv? Gratulerer med å dra 8mill mennesker under samme kam.

Skrevet
..og denne er rapportert, og kommer til å bli stengt relativt fort ;)

7831214[/snapback]

haha er ikke stengt ennå :hmm:

Skrevet

xmile, hvorfor gidder du å opprette en sånn tråd? jeg er helt enig med deg om at wow er dritt, men det må da gå an å få det fram på en litt mer saklig måte?

Skrevet
Så du sier at du egentlig synes at de som spiller wow er tapere, men holder det for deg selv? Gratulerer med å dra 8mill mennesker under samme kam.

CRANKY?

OPP MED HUMØRET::

LAAAAALALLALLALALALAAAAAAAAAAAa

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...