Gå til innhold

smarte bedrifter og organisasjoner søkes


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg er kjent som den frittalende internett konsulenten som sier ting slik de faktisk er, og ikke prøver å skvise mest mulig penger ut av kunder.

 

Det er to vidt forskjellige måter å sette opp et avansert nettsted for din bedrift eller organisasjon.

 

1. Du kan betale et firma eller frilans webdesigner for å sette opp nettstedet ditt fra grunnen av. Du vil betale dyrt for spesialløsninger som med stor sikkerhet andre har produsert før.

 

2. Du kan avgjøre at du ikke vil finne opp hjulet på nytt og bruke et godt og billing CMS som Drupal eller Joomla. Få massevis av komponenter gratis tilgjengelig umiddelbart.

 

Jeg er spesialist på å sette opp sider drevet av Joomla. Dette gjør jeg fordi jeg ønsker å tilby mine kunder maksimal verdi på mine løsninger, noe jeg ikke er i tvil om at jeg kan tilby.

 

Så hvis du er smart nok til å innse at man ikke trenger dyre spesialløsninger ( i de aller fleste situasjoner ), ja da vil jeg gjerne høre fra deg!

 

Jeg avviser sjelden oppdrag fordi de er for små (men det kan hende).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Portefølje?

Arbeidserfaring?

Kontaktinfomasjon?

Hvor gammel er du og hva er ditt navn?

 

Husk også at Joomla! fort blir dyrere enn på papiret, man må nesten ha en webmaster

som holder system ved like, det er mye hacking av Mambo og Joomla.

 

Uansett, post mer info om deg selv. Er på jakt etter en solid leverandør av CMS, implentering

av ferdig design. Er int. å vite mer om din Drupal erfaring. Så send meg en PM med mer info.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...