Gå til innhold

Høy ping - Telenor


Anbefalte innlegg

De siste dagene har jeg slitt med høy ping i WoW. Akkurat nå ligger jeg på 620ms, som er det høyeste til nå, og det er uten at noen andre programmer laster ned eller opp. I noen dager før det har det vært fra rundt 300-500ms. Vanligvis ligger jeg på 120-230ms, og da har jeg torrents i bakgrunnen.

Noen andre med Telenor som sliter med det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glemte å si at pingen blir mye bedre utover natten, i 4-5-tiden hadde jeg vel rundt 150-190ms. Forstår jo at dette har med pågang å gjøre, men er det virkelig så ille? Får håpe at det ikke er bare jeg som har det sånn, og at det før eller siden blir fikset.

Lenke til kommentar

Jeg har nå duelert litt i WoW og det er ikke noe merkbart, i alle fall ikke i henhold til pingen. Jeg har og vunnet en del dueller mot sterkere motstandere, så ser ikke ut som pingen samsvarer med det måleren sier hos meg i alle fall.

 

Eneste jeg kan gi av anbefalinger til trådstarter er å sjekke pingen via pingmåling i Dos og se hva den ligger på mot f.eks vg.no. Deretter ringe telenor og forklare dem hva som skjer. Ikke at jeg tror überarogante Telenor blir å bry seg så masse.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt høy latency i lang tid, helt siden driten med problemene hos Telia begynte. Om dagen er det vanlig lav og grønn ms. Så stiger det utover ettermiddagen og kvelden til rundt 5-600. Det er også kun i Wow dette er et problem, spiller jeg f.eks Guild Wars er det lav og fin ping.

 

Stort sett er det ikke veldig merkbart, annet enn når det kryper opp på 600+ og latency blir rød.

 

Har vel ikke planer om å fortsette med Wow i evigheter uansett, så jeg driter egentlig litt i det, selv om det er irriterende med inkompetente Telenor selvsagt (det samme kan jo sies om Telia, og gud veit hvor ellers problemet kan ligge, det er ihvertfall ikke hos meg feilen er)

 

:roll:

Lenke til kommentar

Kjører NextGenTel, og plutselig igår spratt pingen opp til 500 - 600. Jeg har hatt dette et par ganger tidligere, og har vart i nærmere 1-2 uker. Det hender også at jeg får konstante disconnects, før jeg bare gir en god faen.

 

Er mildt sagt irriterende :hrm:

Endret av j_Haugen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...