999sss Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Bruker denne guiden: http://www.egir.dk/index.phppage=vhe_start/vhe_start_eng.htm Jeg er kommet til der man skal legge til textures. Det står at jeg skal legge til halflife.wad. Jeg finner ikke den filen.. Noen som kan det?
Patrick de Maar Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Følg instruksjonene så skal du finne filen, hvis ikke så laster du ned filen for så å legge den inn. Virkelig, litt kreativitet og pågangsmot må du ha om du skal klare noe så helst, og til go med mer om du skal lage ett map.
999sss Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Skrevet 20. januar 2007 Følg instruksjonene så skal du finne filen, hvis ikke så laster du ned filen for så å legge den inn. Virkelig, litt kreativitet og pågangsmot må du ha om du skal klare noe så helst, og til go med mer om du skal lage ett map. 7765776[/snapback] Det står at jeg skal laste ned dedicated server for windows hvis jeg ikke finner den filen.. så trykker jeg på linken.. der står det get steam now og hldsupdatetool lengre ned.
Patrick de Maar Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 (endret) Eller du bare åpner steam, og trykker på "Dedicated Server" eller noe i den dur? Ligger i games eller tools list, husker ikke.. lenge siden. Forresten kunne du lastet ned hldsupdatetool og innstalert på den måten, vær litt grei med oss og prøv ut før du spør. Du sparer deg og oss for verdifull tid. Endret 20. januar 2007 av PatrickM
999sss Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Skrevet 20. januar 2007 Eller du bare åpner steam, og trykker på "Dedicated Server" eller noe i den dur? Ligger i games eller tools list, husker ikke.. lenge siden. 7765823[/snapback] Har lasta ned dedicated server for lenge siden.. finner ikke EN .wad fil noen plass..
999sss Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Skrevet 20. januar 2007 Lasta nettopp ned filen men den er ikke der jeg lagret den..
Sjuki Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 (endret) Eller du bare åpner steam, og trykker på "Dedicated Server" eller noe i den dur? Ligger i games eller tools list, husker ikke.. lenge siden. 7765823[/snapback] Har lasta ned dedicated server for lenge siden.. finner ikke EN .wad fil noen plass.. 7765839[/snapback] Du finner den i C:\Valve\HLServer\valve Vis du ikke har installert den et annet sted EDIT: dedicated server via hldsupdatetool Endret 21. januar 2007 av Pingun
999sss Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Skrevet 21. januar 2007 (endret) C:\valve\hlserver så kommer jeg ikke lengre .. finner ingen wad filer der.. Lasta ned hldsupdatetool når jeg holdte på med servern.. Endret 21. januar 2007 av vikern2
Pingla Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Ingen som kan hjelpe meg? Fikk det til Stenges grunnet brudd på retningslinje #10, vedrørende bumping. Videre nettiketten for forumet som sier: Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn. Dessuten har trådstarter har løst problemet.
Anbefalte innlegg