Gå til innhold

Tenkte å lage en map- Sliter litt..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følg instruksjonene så skal du finne filen, hvis ikke så laster du ned filen for så å legge den inn. Virkelig, litt kreativitet og pågangsmot må du ha om du skal klare noe så helst, og til go med mer om du skal lage ett map.

Skrevet
Følg instruksjonene så skal du finne filen, hvis ikke så laster du ned filen for så å legge den inn. Virkelig, litt kreativitet og pågangsmot må du ha om du skal klare noe så helst, og til go med mer om du skal lage ett map.

7765776[/snapback]

Det står at jeg skal laste ned dedicated server for windows hvis jeg ikke finner den filen.. så trykker jeg på linken.. der står det get steam now og hldsupdatetool lengre ned.

Skrevet (endret)

Eller du bare åpner steam, og trykker på "Dedicated Server" eller noe i den dur? Ligger i games eller tools list, husker ikke.. lenge siden.

Forresten kunne du lastet ned hldsupdatetool og innstalert på den måten, vær litt grei med oss og prøv ut før du spør. Du sparer deg og oss for verdifull tid.

Endret av PatrickM
Skrevet
Eller du bare åpner steam, og trykker på "Dedicated Server" eller noe i den dur? Ligger i games eller tools list, husker ikke.. lenge siden.

7765823[/snapback]

Har lasta ned dedicated server for lenge siden.. finner ikke EN .wad fil noen plass.. :hmm:

Skrevet (endret)

7765823[/snapback]

Har lasta ned dedicated server for lenge siden.. finner ikke EN .wad fil noen plass.. :hmm:

7765839[/snapback]

Du finner den i C:\Valve\HLServer\valve

Vis du ikke har installert den et annet sted

EDIT: dedicated server via hldsupdatetool

Endret av Pingun
Skrevet (endret)

C:\valve\hlserver så kommer jeg ikke lengre .. finner ingen wad filer der..

Lasta ned hldsupdatetool når jeg holdte på med servern..

Endret av vikern2
Skrevet
Ingen som kan hjelpe meg?
Fikk det til ;)

Stenges grunnet brudd på retningslinje #10, vedrørende bumping. Videre nettiketten for forumet som sier:

Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn.

Dessuten har trådstarter har løst problemet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...