Gå til innhold

Intet portrait når jeg targetter en mob


Anbefalte innlegg

Jeg har nå i det siste etter BC, hatt noen rare targetting problemer. Jeg får targettet en mob, og jeg ser combo points, men ikke noe portrait eller hp/mana bar eller noe sånt, og det er ganske irriterende, vet at jeg bare kan hoovere over mobben for å se hp'n hans, men det er fortsatt ganske irriterende.

 

Noen andre som har samme problemet/vet hvordan det kan fikses?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg hadde også dette problemet. Feilen ligger i en korrupt UI fil... prøv å slett mappen interface/AddOns/Blizzard_* (altså alle som starter med Blizzard)

Hvis dette ikke fungerer kan du slette hele Interface mappa og WTF mappa så fikser det seg =p

7746022[/snapback]

 

Jeg sliter også med dette probleme, men hva skjer når man sletter alle disse mappene? Kommer de automatisk tilbake, med de gamle innstilinger osv? eller må man brått sette opp alt på nytt?

 

Har sett flere sier de løser div problemer med og slette disse, men er litt skeptisk da hvet du ;) Må man kjøre repair toolen etterpå for og opprette noe av det igjen?

 

Er f.eks disse WTF sakene lagret på serveren hos Blizard?

 

Ja jeg er litt noob i wow...

Lenke til kommentar
jeg hadde også dette problemet. Feilen ligger i en korrupt UI fil... prøv å slett mappen interface/AddOns/Blizzard_* (altså alle som starter med Blizzard)

Hvis dette ikke fungerer kan du slette hele Interface mappa og WTF mappa så fikser det seg =p

7746022[/snapback]

 

Jeg sliter også med dette probleme, men hva skjer når man sletter alle disse mappene? Kommer de automatisk tilbake, med de gamle innstilinger osv? eller må man brått sette opp alt på nytt?

 

Har sett flere sier de løser div problemer med og slette disse, men er litt skeptisk da hvet du ;) Må man kjøre repair toolen etterpå for og opprette noe av det igjen?

 

Er f.eks disse WTF sakene lagret på serveren hos Blizard?

 

Ja jeg er litt noob i wow...

7748512[/snapback]

 

Etter du har slettet WTF mappen og/eller Interface mappen, såblir dem gjenoprettet helt automatisk ETTER du har startet wow på nytt.

 

Det som skjer når du sletter dem, er bare at alle instillinger blir tilbakestilt til slik det var når du først installerte spillet.

 

Så du kan se på det som en reinstallasjon :D

Endret av zl33p
Lenke til kommentar
Om man bruker en eldre version av ctraidassist kan dette problemet forekomme. Oppdater til nyeste version og problemet er vekke.

7757397[/snapback]

Følger man det rådet, og jeg garanterer at det virker, så slipper man:

 

- Å slette WTF-folderen

- Å slette og reinstallere WoW

- Å oppdatere skjermkortdrivere

- Å formatere og installere Windows

- Å oppdatere BIOS (sjansen for at det skjærer seg blir vel mindre med årene, men det er vel fortsatt en sjanse for at HKet tar kvelden?)

 

Er vel nettverkskortdrivere (nytt ord?) som også er et råd når alt går alt.

 

Tenk, dette er aldri råd man får når man bruker Linux. I wonder why...

 

Det er den "virker det ikke, slett alt"-mentaliteten jeg er så oppgitt over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...