Gå til innhold

Frames versjonen er bra!!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er frames-versjonen vi kommer til å prioritere i tiden fremover. Vi mener selv at denne er overlegen i bruk, og det virker det som om andre har innsett også :smile:

 

Det er riktig at den trenger en ansiktsløftning. Dersom noen har forslag til hvordan den kan designes med visning av meldinger, ikoner etc. så er det bare å poste en melding her på forumet.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-19 11:35, amund skrev:

Ja, det er frames-versjonen vi kommer til å prioritere i tiden fremover. Vi mener selv at denne er overlegen i bruk, og det virker det som om andre har innsett også


 

Håper vi får beholde ikke-frames versjonen også? Frames versjonen er IMO dårligere enn delhpi. Kildekode.com's visning av forumet er den som ligner mest på UBB, vbulletin og alle de andre BBSene vi(øhm jeg :wink:) er vant til å bruke.

 

Så lenge den visninga forblir skal ikke jeg klage, men litt fiksing som at forumet huska brukernavn/passord så vi slapp og logge inn hver gang hadde ikke skada. Når du sier at non-frames ikke vil bli prioritert så sier du vel egentlig i praksis at den ikke kommer til å bli forandra på helt til den fjernes?

Lenke til kommentar

Quote:


Håper vi får beholde ikke-frames versjonen også?


 

Ja, ikke-frames versjonen vil bestå i lang tid (har lært meg å ikke bruke ordet "evig" i internettbransjen :wink: )

 

Quote:


Så lenge den visninga forblir skal ikke jeg klage, men litt fiksing som at forumet huska brukernavn/passord så vi slapp og logge inn hver gang hadde ikke skada. Når du sier at non-frames ikke vil bli prioritert så sier du vel egentlig i praksis at den ikke kommer til å bli forandra på helt til den fjernes?


 

Som sagt, frames-versjonen vil bli prioritert, men det betyr ikke at vi ikke vil gjøre endringer i ikke-frames versjonen. Men akkurat i øyeblikket har iallefall jeg en del andre oppgaver som står foran i køen.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...