Gå til innhold

Den Offisielle LOTR Online stress test tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LOTRO følger natt og dag. En syklus varer 3 timer hvis jeg ikke tar helt feil. Og språkbruken kunne vært noe bedre ettersom det var en liten 'review' du skrev da :)

Hvilken class er hobbiten din?

Skrevet
er det ikke en NDA på dette?

7727443[/snapback]

Jo, NDA'en er fortsatt der den, men folk her opprettholder den ikke, eller vet som regel ikke i det hele tatt hva den går ut på.

Ser jo at det er vanskelig for Turbine/Codemasters å slå ned på dette med så mange beta-testere i Stresstest.

Skrevet

beklager det dårlige språket. tenkte jeg skulle ta meg god tid å skrive, men fikk plutselig litt dårlig tid, og ble avbrutt hvert andre minutt hele tiden, så det får bli en liten stress rewiew av stress testen :p

og ja, var minstrell. morro class

Skrevet
noen som får feilmeldinga : Can only launch the game from the launcher?

7727814[/snapback]

Nå er serveren nede uansett.

Skulle være stengt fram til 18.00, men ser ut til at det kanskje blir en smule lenger.

Skrevet

Hm, vi burde foresten ha laget en liten beta kinship(guild) eller noe, så kunne kanskje noen av oss hjulpet hverandre in-game og spilt litt sammen, hadde vert kult å fått testet det dere "combo" systemet som skal være i spillet.

Skrevet (endret)
18.00 GMT, det vil si 19.00 CET, så vil være nede i ivertfall 40 minutter til, om ikke mer ...

7727947[/snapback]

Ah, glimta bare at det sto 18.00 jeg.

Kunne nok trengt litt fellowship hjelp igår kveld, da jeg prøvde meg på en brigand-camp i Chetwood alene, og ble slått i bakken :p

Har fortsatt ikke sett helt hvordan conjunctions fungerer.

Endret av Shivan
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...