Walts Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 fikk ikke logget inn engang, kom til loging og server men den var nede.. får håpe jeg får vært med
Kokkolocco Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 IMO så ville det jo vært mye lurere å ha med folka som konstant møter på problemer, og ikke får startet å spille i betaen, enn folk som ikke møter på noen
Snoft Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Ahh, kom meg endelig inn for ca 4 timer siden nå. female elf warrior opplegg. lagget ikke no særlig hos meg, "very high" elns + 1440*900. nå er betaen stengt, så får vente til neste beta =)
Kokkolocco Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 (endret) Kom meg endelig inn, er en Hobbit ved navn Malfred Spiller forresten op 1600x1200 med alt på det fulleste, går smooth, og ser ikke så værst ut Endret 15. januar 2007 av Kokkolocco
Crispin Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 (endret) Synes hobbitene så litt rare ut, de du kan lage that is, men veldig veldig kul intro med disse ringwraithsene, fikk faktisk litt frysninger Endret 15. januar 2007 av Crispin
V-by Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Synes hobbitene så litt rare ut, de du kan lage that is, men veldig veldig kul intro med disse ringwraithsene, fikk faktisk litt frysninger 7723935[/snapback] jeg trodde den skulle drepe meg, så jeg begynte å løpe i motsatt retning
Lakus Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Spiller forresten op 1600x1200 med alt på det fulleste, går smooth, og ser ikke så værst ut Åssn specs har du da?
Kokkolocco Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 7800GTX E6600 2GB 6400 hrrmh, kom til level 6 i går/ i natt, og har fått mersmak som f, men nå får jeg ikke logget inn igjen
Lakus Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 7800GTX E6600 2GB 6400 Flott! Jeg har selv AtiX1900XT 512MB AMD4600+ 2GB RAM Regner med at det vil også dra det ganske flott da.. Spilte aldri WoW av rent prinsipp, og nå er jeg glad for det! Gleder meg til dette kommer! :!:
edds Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Aaaaah så mange tilsynelatende gode MMO's å velge mellom i år. What to do, what to do?
zeox Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Noen andre som har problemer med å komme inn på serveren nå? Den er der, men står bare på connecting dingsen i evigheter. har da kommet inn før..
V-by Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Aaaaah så mange tilsynelatende gode MMO's å velge mellom i år. What to do, what to do? 7725486[/snapback] yup. virker som om dette kommer til å bli et år for mange mmo's da blir det nok bare å prøve og se hvem en liker best. Men veit jeg kommer til å spille litt lotro, siden jeg er en diger fan av ringenes herre i det hele tatt
Kokkolocco Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 (endret) Noen andre som har problemer med å komme inn på serveren nå?Den er der, men står bare på connecting dingsen i evigheter. har da kommet inn før.. 7725726[/snapback] Yeh, har sittet siden tja... klokka 8-9 nå, ser ut som de driver å forbedrer ting, siden av og til så blir serveren unavailable og ikke bare offline. Endret 15. januar 2007 av Kokkolocco
Crispin Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Blir utrolig vanskelig å få spilt alt, har bestilt tbc, kjæresten min spiller så det er jo ganske kjekt. Har tenkt å bestille Vanguard, og det ser nesten ut som jeg må kjøpe Lotr også, i tillegg kommer Conan og Warhammer senere i år, uff.
V-by Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 (endret) Blir utrolig vanskelig å få spilt alt, har bestilt tbc, kjæresten min spiller så det er jo ganske kjekt. Har tenkt å bestille Vanguard, og det ser nesten ut som jeg må kjøpe Lotr også, i tillegg kommer Conan og Warhammer senere i år, uff. 7726764[/snapback] blir et travelt år for deg ser jeg Men har noen problemer med selve spillet? altså når du starter opp, så liker den ikke det andre punktet på lista, og stopper der... andre gangen det skjer nå. og det eneste som hjelper her er å installere det på nytt... ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Fra det offisielle lotr forumet: Good morning everyone! Ok, I'm now fully updated and ready to pass on the information I have acquired. First thing this morning, we brought the server down in order to re-enable the queuing system. This should have improved the way logins are handled and also should keep you better informed as you wait to get in game. As I type a further hotfix is being made to the accounts system which should greatly reduce load on the accounts system and therefore speed up the login sessions for all of you in the queue. Next up for later today is an implementation of a further load balancer which should also improve performance for the backend part of the authentication which means there should be less stuck on the server select screen. For that last load balancer work we will need to bring all the systems down for a short while later today. I don't have an ETA just yet but as soon as I do, I'll let you know. In the meantime, we broke all records for players in game, on the forums and on the accounts system which was fantastic! Well done everyone and thank you all once again for your brilliant support! 13.26pm update: We're going to bring the server down at 2.00pm (GMT) in order to put the new load balancer in. The server will be down for approximately 2 hours whilst we do this. --------------------------------------------------------------------------------------------------- Endret 15. januar 2007 av tu30r6
Olanru Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Skrevet 15. januar 2007 bra det da...endelig noe igang igjen..server er nede enda btw
Kokkolocco Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 15.57 update: Unfortunately the work on the load balancers is taking longer than anticipated. We require at least another two hours and therefore require that all the systems down until 18.00. Very sorry for this inconvenience and extended downtime.
V-by Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 (endret) sånn tidlig i tråden, er det en som nevner at han vil ha noen bilder og en omtale av spillet. da tenkte jeg at jeg skulle prøve å lage en, men siden mange sikkert ikke har spilt det, og kanskje ikke vil vite så mye om det enda, så ligger alt i spoileren Fjernet det for respekt av NDA-en. Vil en ha det jeg skrev, send heller en PM Endret 15. januar 2007 av tu30r6
Kokkolocco Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 psst, du er under NDA, og du kan miste beta tilgang på grunn av dette her!
Anbefalte innlegg