Gå til innhold

Backup av en K750i uten bruk av SIM-kort


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg lurer på hvilket program jeg kan bruke til å ta backup av en Sony Ericsson K750i uten å måtte gå gjennom SIM-kortet. :hmm:

 

Jeg skal nemlig sende inn telefonen fordi den har problemer med å kontakte SIM-kortet. :roll:

 

Edit: Jeg har prøvd diverse vanlige programmer, men med dem får jeg ikke full tilgang. Jeg kan for eksempel se hva som ligger på telefonen, men ikke hente det.

 

Takker for svar! :D

Endret av m-a-b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bruk MyPhoneExplorer, kan ta backup av det meste der, t.o.m. sms og mms

7696354[/snapback]

 

Jeg har et lignende problem, jeg skal sende inn min K750i til forsikringsselskapet, og er urolig for at alt skal bli slettet da. Hvor får jeg tak i det programmet, og hvordan bruker jeg det? Hva kobler jeg til med osv?

Lenke til kommentar

Dersom du kommer inn på telefonen, er det ikke noe problem å ta en sikkerhetskopi før du sender den inn. Husk at du da må slå på telefonen med SIM-kort, og telefonen må være på, akkurat som når du skal ringe.

 

Programmet kan du laste ned her. Det er etter min mening det beste til å hente alt du ønsker fra telefonen. ;)

 

Du kan koble til telefonen både ved hjelp av kabelen som fulgte med telefonen (anbefales), eller via Blåtann (Bluetooth) .

 

Programmet er veldig enkelt å bruke. Du velger "Logg på" i menyen når du skal begynne å bruke det. Etter at du har lagt til telefonen din i programmet, kan du velge å ta fullstendig sikkerhetskopi av telefonen gjennom menyen. Du kan gjenopprette alt til telefonen senere, når du får den tilbake fra forsikringsselskapet.

 

Håper dette hjelper! :thumbup: For min del kommer jeg ikke inn på telefonen gjennom noe som helst program, for jeg får ikke kontakt med SIM-kortet. :(

 

Håper noen kan hjelpe meg med problemet mitt også! :hmm:

Endret av m-a-b
Lenke til kommentar
bruk MyPhoneExplorer, kan ta backup av det meste der, t.o.m. sms og mms

7696354[/snapback]

 

Jeg bruker MyPhoneExplorer med min K610i. I programmet ser jeg sms, addressebok, kalender osv, men jeg finner ikke bildene som ligger i MMS'ene mine. Jeg kan lese teksten i MMS'ene men bildene er det ikke noen spor av.

 

Noen som vet hvor jeg kan finne bildene?

Lenke til kommentar
Hehe, problemet mitt er faktisk helt likt ditt, for jeg kan ikke bruke SIM-kortet i telefonen, for da tror forsikringsselskapet at telefonen ikke er skadd (siden den er i bruk) og det blir mye styr.

 

Ja tro meg, de er faktisk så firkantede.

7717863[/snapback]

 

Lukter forsikringssvindel, du hadde ikke vært redd for hva forsikringsselskapet sjekket om du ikke hadde løyet for dem. Takk for at du fikser høyere premie for oss ærlige.

Lenke til kommentar
Hehe, problemet mitt er faktisk helt likt ditt, for jeg kan ikke bruke SIM-kortet i telefonen, for da tror forsikringsselskapet at telefonen ikke er skadd (siden den er i bruk) og det blir mye styr.

 

Ja tro meg, de er faktisk så firkantede.

7717863[/snapback]

 

Lukter forsikringssvindel, du hadde ikke vært redd for hva forsikringsselskapet sjekket om du ikke hadde løyet for dem. Takk for at du fikser høyere premie for oss ærlige.

7754234[/snapback]

 

Du får tru hva du vil. Jeg har faktisk snakket med forsikringsselskapet, og slik jeg tolket dem, så ser de kun på om telefonen er i bruk etter skadetidspunktet eller ikke. Jeg kan selvfølgelig bare putte SIM-kortet i, men da risikerer jeg at de kommer med beskyldning om at telefonen er like hel eller noe slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...