The Norwegian Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Hei. Har veldig store problemer med å fjerne windows media player 11.. Når jeg går på legg til/fjern programmer så viser den windows media player 10, og det har jeg ikke!
Buggene Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Jeg har hatt det samme problemet. Nå du er innpå legg til/ fern programmer huk av på vis oppdateringer. Se om du finner wmp11 eller ett lignende navn der Det virket hos meg
The Norwegian Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Skrevet 9. januar 2007 Jeg har hatt det samme problemet.Nå du er innpå legg til/ fern programmer huk av på vis oppdateringer. Se om du finner wmp11 eller ett lignende navn der Det virket hos meg 7683258[/snapback] Det er det som er problemet! det står bare wmp 10 der så pcn tror 11 er 10!
Lyskryss Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 formaterte pcn for å få fjernet møkka jeg.. Aldri vært så irritert
The Norwegian Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 formaterte pcn for å få fjernet møkka jeg.. Aldri vært så irritert 7736615[/snapback] Fikk det til selv jeg takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå