Gå til innhold

Crackdown med Halo 3-beta (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Guttorm

 

Det finnes flere måter å komme inn i betaen på. Men det er jo et stort pluss hvis det viser seg at spillet er konge da. Er jo trossalt mannen bak GTA.

 

Så ser ikke noe problem med den pakka der i det hele tatt. Liker du det ikke kan du la være og vente til det kommer en open beta kanskje eller vente til spillet

Endret av disabled
Lenke til kommentar

guttorm, jeg håper det med nintendo wii var en spøk, elllers tror jeg du trenger en liten realitet sjekk.

 

Uansett, grei deal dette for de som ønsker seg crackdown. Selv kom jeg inn i betan gratis, men hadde ikke brukt penger på en beta key. Å betale for å beta teste i seg selv høres banalt dumt ut, det er jo folk som jobber som testere.

 

Er jo ett smart triks siden det sikkert fins nok Halo fanatikere der til å få solgt bøttevis av dette spillet :roll:

 

Rart hvordan noen også greier å klage på at man får med noe ekstra når man kjøper en vare til vanlig pris.

Lenke til kommentar
Et godt salgstriks. Spesielt for utvikleren som har fått til dette!

7640491[/snapback]

Likevel eit tåpeleg salgstriks, dei som har råd til Crackdown kan kanskje få prøve Halo 3, om dei hadde tenkt å kjøpe spelet eller ei, mens dei som ikkje har lyst å kjøpe Crackdown, men gjerne vil bli betatester for Halo 3 må fint vente.

Lenke til kommentar

Eller søke på betakey slik som mange andre? Du vet, du kan melde deg opp på en liste? Det er ikke som Crackdown er ENESTE måten å få Halo 3 key.

 

Og hva så om Halo 3 nerds kjøper spillet for å få tak i keyn? Det er en MP beta, ikke akkurat verdens undergang. Hadde det vært eneste måten å få en key på hadde jeg syns det var kjipt. Sånn som det er nå er det vel heller ett ganske standard salgstriks spør du meg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...