Snufi Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Hei eg har eiin hpc Bærbar. den vill ikkje starte eller den kommer berre inn på der me kan velge start "maskinen normalt". men når eg klikker så tenker den litt så starte den på nytt:S noen så har ein meining om ka så kan jer det? Tusen takk får all hjelp på farhand.
hailgodset91 Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Ta kontakt med HP sin kunde service i morra du
Snufi Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Skrevet 3. januar 2007 Ta kontakt med HP sin kunde service i morra du 7636615[/snapback] Det vil sei at hp eiger hpc?
Privat Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Prøv å starte på XP cden, velg reparer ved første valget. Kjør chkdsk /r fra recovery consol. Start med det, å se om du får startet noemalt, når chkdsk er ferdig.
Snufi Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Skrevet 2. mars 2007 Prøv å starte på XP cden, velg reparer ved første valget. Kjør chkdsk /r fra recovery consol. Start med det, å se om du får startet noemalt, når chkdsk er ferdig. 7836076[/snapback] Det skal eg prøva, tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå