Gå til innhold

World of Warcrafts mest irriterende quest?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blueleaf Tubers i Razorfen Kraul: http://www.thottbot.com/?qu=1221

Tok hele RFK minst 5-6 ganger og lette høyt og lavt etter "Crate with Holes" og "Snufflenose Command Stick" før jeg fant ut at de befant seg omtrent 1 meter fra quest-giveren! Ble lvl 42 før jeg klarte å fullføre questen, hehe.

Skrevet
synes det questet i wpl der du skal opne bøker inne i "råd-huset" ved Araj er plagsomt. åpner alle bøker men får bare mobs:(

7633562[/snapback]

Det er den lyseste boka :D

Skrevet
Rogue class questet på lvl 50. Det vanskelige er først og fremst den delen der du må drepe Forest Oozelings eller hva det heter. Jeg og 3 andre rogues gjorde questet og jeg brukte over 3 timer med leting av oozelings over hele Azshara. Det er vel kanskje 20 stk i hele Azshara og hver av dem har vel en 20 % sjanse for å drepe det du skal ha 10 stk av.

Enig med trådstarter om Elixir of Suffering. Det fikk meg omtrendt til å stoppe å spille på min undead priest.

7632935[/snapback]

Må være enig med deg der... Også de helvetes aggressive fjærkrekene som er overalt. Får aggro hele tida. Men jeg fulgte noen tips og lagde en macro "/target Forest Ooze" slik det gikk litt lettere, selv om jeg måtte trykke på den knappen tusen ganger. Jeg brukte veldig lang tid på den questen.

Å ri i rundt i hele Azshara, finne én mob hvert kvarter, for så å oppdage at den ikke droppa det du trenger er mildt sagt deprimerende :whistle:

Skrevet
Rogue class questet på lvl 50. Det vanskelige er først og fremst den delen der du må drepe Forest Oozelings eller hva det heter. Jeg og 3 andre rogues gjorde questet og jeg brukte over 3 timer med leting av oozelings over hele Azshara. Det er vel kanskje 20 stk i hele Azshara og hver av dem har vel en 20 % sjanse for å drepe det du skal ha 10 stk av.

Enig med trådstarter om Elixir of Suffering. Det fikk meg omtrendt til å stoppe å spille på min undead priest.

7632935[/snapback]

Si meg har det noe for seg og gjøre den rogue class questen?

Har på en måte aldri gjorte den, burde jeg det eller? :blush:

7633727[/snapback]

Om du er level 60 med ok gear så er det ingen vits i å gjøre det så vidt jeg vet.

Skrevet
Fullt klar over hvordan du gjør questen (gjorde den selv) men problemet er bare hvordan den så brått slutter.

Alt det slitet for ingenting meningsfylt, annet enn en møkkatrinket jeg like greit disenchanta.

7632108[/snapback]

Hm, jeg har aldri gjort noe i Maraudon som er koblet med ST. Essence of Eranikus er en 100% drop for alle som ikke har gjort trinket-questen, du trenger ikke å ha en prequest. Høyreklikk på Essence, accept questen og levér den inn 5 meter unna? Ikke særlig lang.

Trinketen er ikke helt råtten, grei å bruke i battlegrounds. Skaden er ikke noe voldsom, men du hindrer folk i å bandasjere og stealthe i 45 sekunder.

7632141[/snapback]

Mener å huske at du kan levere trinketen til en alv i en hule som da starter en ganske så kjedelig chainquest.

Skrevet (endret)

Rogue questen på lvl 50? Den var noe herk, de der tingene man skulle frepe var jo drit vanskerlig og finne (part 2) elns.

Edit: som er nevnt før

Endret av Rockna
Skrevet
Mener å huske at du kan levere trinketen til en alv i en hule som da starter en ganske så kjedelig chainquest.

7633777[/snapback]

Jepp, og den questen gir deg bittelitt gull / xp i bytte mot trinketen. Uferdig questline virker det som.

Skrevet

HATER lbrs parten i horde onyxia attunement..Gjorde alt i LBRS uten Overlord Wyrmthalak, questen blei bugga før meg (kunne ikkje drepe Wyrmthalak) sia eg gjorde en del på Ragnaros pvp og resten på Deathwing PvP (migrerte). måtte resete questen og sitte nede i LBRS med ei gruppe som cleara heile plassen på 5tima =(

Skrevet (endret)

7632935[/snapback]

Si meg har det noe for seg og gjøre den rogue class questen?

Har på en måte aldri gjorte den, burde jeg det eller? :blush:

7633727[/snapback]

Om du er level 60 med ok gear så er det ingen vits i å gjøre det så vidt jeg vet.

7633776[/snapback]

Nja Ebon Mask er jo bedre en Shadowcraft Cap da. Men det er jo mildt sagt ganske lett å skaffe seg bedre enn Shadowcraft Cap også da :)

Endret av BadBeer
Skrevet

Likte Onyxia quest chainen veldig bra ( er alliance)

Endelig en quest chain med noe bra historie i! i steden for å berre drepe x antalt mobs der... osv

Skrevet
Så; Hva mener du er det mest _irriterende_ questet?

Samolophange eller hvad det nu hedder. En række quests i The Barrens. Man skal ind i en mine med de der små miners som løber væk så snart deres healthbar er lidt under 50% og så har man en hel gruppe af dem, som alle også løber væk hele tiden. Bliver man så overvældet og dør må man løbe hele vejen fra The Crossroads og det er ikke kort. :thumbdown:

Jeg opgav og klarede mig fint uden den quest.

Eskortquests generelt irriterer mig så meget at jeg kategorisk undgår dem. Hvorfor skal dem man ekskortere altid være så dumme at de ikke kan finde ud af at undgå de største gruppering af fjender, og hvorfor kan de ikke bare løbe sin vej hvis det er en overvældende stor gruppe? Ikke særligt modigt, men det holder dig i live, og det er hvad vi selv gør når vi løber på en gruppe fjender som tydeligvis er for stor!

7632560[/snapback]

Min venn, du sa det. Gud hvorfor? HVORFOR!?

Skrevet

Warrior lvl 50 questet var kos og, først drepe 6 mobs (tror jeg), rare mobs som hadde samme spawn som andre så jeg måtte slakte alt mulig jeg så, også drepe 100 mobs som var ca lvl 55, og inni hulen var det lvl 60 elites, _veldig_ kjekk quest.

Skrevet

det stygge roguequestet på level 50 som eg gjor med Gnome Roguen min i sommer. Som reward kan man få Ebon Mask iallefall.. Det var nokre andre rewards også, men eg valgte maska siden den såg så stilig ut :]

Men altså del 3 av questet trur eg det var. Ein skal drepe sånne slimete grønne greier som kan droppe quest item. Det er sikkert berre 3-4 stykker samtidig i heile Azshara også er dropchancen på quest itemet er skikklig lavt. Etter masse lesing på thottbot fant eg ut ein lettare måte. Var å lage ein macro som targeta sånne stygge slimete dyr sånn at dei var lettare å finne. Brukte masse tid på dette questet. Til slutt greide eg det etter å ha logga inn og ut fleire gongar for å vente på respawn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...