Gå til innhold

Forhåndsbestille Burning Crusade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bestilte min i dag, tror dere jeg får den på tirsdag?

7710224[/snapback]

Hvor bestilt du fra?

Personlig tror jeg du skal være litt heldig hvis du får den innen tirsdag - men vi får jo håpe på det beste :thumbup:

Skrevet
Forhåndsbestilt på EBgames på kvadrat, Stavanger, så det blir wowing fra tirsdag igjen ja :) (Lenge siden sist)

7709491[/snapback]

Har forhåndsbestilt fra samme kjede og butikk, men jeg kommer imidlertid til å stille opp tidlig på morgenen før klokken 6 - de åpner visst ekstra tidlig da. Må jo gjøre et forsøk på å skaffe meg Collector's Edition...

Skrevet
Pleier å få posten rundt 12 der jeg bor. Spaceworld åpner kl 10. To timer har jeg ikke tid til å miste, så må nok til Spaceworld.

7630721[/snapback]

10 spenn på at serverne ikke er oppe før klokka 13 uannsett :p

7631178[/snapback]

Blizzard klarer jo aldri å få opp serverne før seint uansett etter de store patchene.

Uansett så kjøper du vel ikke en patch, tipper alt sammen ligger på pc'en din allerede og at det du kjøper en er cinematic trailer og en client som aktiver patchen

Skrevet
Har forhåndsbestilt fra samme kjede og butikk, men jeg kommer imidlertid til å stille opp tidlig på morgenen før klokken 6 - de åpner visst ekstra tidlig da. Må jo gjøre et forsøk på å skaffe meg Collector's Edition...

Hehe, jeg og et par kamerater skal stille opp kl. 6 selv :D Er litt stas, lurer på hvor mange som møter opp så tidlig :!:

Skrevet

Er møkk lei av lagg og dc på Bloodfeather :mad:

Så eg tenker eg starter en BE alt på Karazhan som eg kan spille på når Bloodfeather er nede :)

Skrevet

noen av dere som veit om det er begrenset antall på EB games på kvadrat.

Har en kompis som bor rett ved siden av kvadrat, han skal kjøpe for seg, meg og en annen kompis... Noen som veit om det er noe begrenset antall hos dem??

Mvh

Isabell :innocent:

Skrevet (endret)
Bestilte jeg :) Er den liten nok til å havne rett i postkassen?

7722128[/snapback]

Jah det vil jeg tro :D hvis du ikke bestillte collection.. Den er jeg ikke så sikker på :p

Mvh

Isabell :innocent:

Endret av Isabell_89
Skrevet
Heihei, noen som har peiling på hvor mye Spaceworld kommer til å ta for WoW:TBC vanlig? Har sendt mail, men har enda ikke fått svar.

7723384[/snapback]

Jeg anntar 349-399,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...