Gå til innhold

Forhåndsbestille Burning Crusade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
CDON er til å stole på vettu :) 

(Håper jeg  :( , Bestilte derfra)

7654456[/snapback]

har bare gode erfaringer med cdon.com

så ingenting og bekymre seg for :)

Skrevet

Personlig bestilte jeg fra gamezone, men har noen tanker på å dra ned på spaceworld 00:01 og starte å game fra midnatt.. hmm

Skrevet
Personlig bestilte jeg fra gamezone, men har noen tanker på å dra ned på spaceworld 00:01 og starte å game fra midnatt.. hmm

7655713[/snapback]

Da prater vi en som er engasjert i spillet;)

( Noen andre vil kanskje si litt for avhengig:P)

Forhåndsbestilte fra Cdon jeg også, har ikke kjøpt noe derfra før,men knall hvis de er til å stole på

Skrevet

7655713[/snapback]

Da prater vi en som er engasjert i spillet;)

( Noen andre vil kanskje si litt for avhengig:P)

Forhåndsbestilte fra Cdon jeg også, har ikke kjøpt noe derfra før,men knall hvis de er til å stole på

7656162[/snapback]

Har aldri hatt noe problem med cdon.com før og jeg har bestilt endel derfra. Men avbestilte nettopp TBC og bestilte CE fra elkjøps nettbutikk. Så får vi bare håpe at det dukker opp på dagen.

Skrevet
Jeg sendte en e-post til dvdhuset.no og spurte om det kunne forhåndsbestilles derifra.

Jeg fikk dette hyggelige svaret etter omtrent 10 minutter:

Hei!

Vi sender varen så fort vi får den inn på lager (normalt sett 8 dager før

release, men kan variere).

Varen blir sendt rett i postkassen din, med mindre det er en stor sending

(grensen går på ca 2 dvd'er eller spill).

Håper dette svarte på spørsmålene dine!

Ha en fortsatt fin dag!

Mvh

With Regards,

DVDHuset AS

Tlf: 33 34 00 00

[email protected] <mailto:[email protected]>

www.dvdhuset.no

7635268[/snapback]

Jeg ringte akkurat de, og de sa at de ikke sender det ut før tidligst den 15.

Siden blizzard var veldig strenge på det.

Skrevet

Jeg har lagt av en Collectors Edition hos Spaceworld. Han visste ikke om den kom inn men regnet med det, og da skulle jeg få. Dessuten holder Spaceworld (regner med at det er over hele landet) nattåpent fra 00.00 - 02.00 Natt til 16. Dvs når 16 begynner klokken 00.00. Som sagt regner jeg med det og de får nok en god del spill inn når de annoserer for Tbc, den store trekkmagneten for nattåpent.

Skrevet
Jeg har lagt av en Collectors Edition hos Spaceworld. Han visste ikke om den kom inn men regnet med det, og da skulle jeg få. Dessuten holder Spaceworld (regner med at det er over hele landet) nattåpent fra 00.00 - 02.00 Natt til 16. Dvs når 16 begynner klokken 00.00. Som sagt regner jeg med det og de får nok en god del spill inn når de annoserer for Tbc, den store trekkmagneten for nattåpent.

7682007[/snapback]

ikke alle som har anledning til å være der 0.00 da, får vel ikke tak i det før 1200 den dagen (skal til tannlegen og lang vei hjem/til)

Skrevet

7682007[/snapback]

ikke alle som har anledning til å være der 0.00 da, får vel ikke tak i det før 1200 den dagen (skal til tannlegen og lang vei hjem/til)

7682260[/snapback]

Tenkte eg kunne no nevne det.....til de som kan ;)

Skrevet
Regner med at CDON gjør det. De BØR gjøre det, og de gjorde det i alle fall med det originale World of Warcraft.

Jeg har forhåndsbestilt derfra.

Regner vel egentlig med at de fleste sender ut spillet slik at det er i postkassa 16. januar.

7624170[/snapback]

Jeg bestillte fra cdon.com for lenge siden. Var sent på sommeren, men husker ikke akkurat. Anyway, i desember fikk jeg tilbake pengene og ordren min ble kanselert :mad: Har prøvd å ringe og maile, men får ikke noe svar på hvorfor. Jeg er sikker på at det var fordi det var så billig (250 kr), men får vel aldri vite det :nei:

Skrevet

oboy oboy..

status: varene pakkes..

blir kanskje sent i morgen da :D bruker som regel og bli sent max 1 dag etter at det står varene pakkes... håper inderlig det...

Skrevet

Om butikkene sender ut TBC sånn at den kommer fram til kunden før den 16. kan importøren/butikken få €50k i bot. Så trur veldig få butikker er villig til å sende ut før den 15.

Personlig så har jeg allerede TBC men får ikke akkurat gjort noen med den før den 16. og som andre har sagt tidligere i tråden å kommer nok ikke serverne til å funke 100% for kanskje torsdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...