Gå til innhold

South Park - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et spørsmål: Hvilken episode er det som vises i introen hvor Randy hopper rundt på forvokste baller? Kan ikke huske å ha sett den.

1403 - Medicinal Fried Chicken

Skrevet

Ikke noe veldig sterk episode i helheten, men med Tom Cruise og hvalen på månen (referanse til tidligere SP-episoder er alltid moro), samt A Clockwork Orange-hyllest gjorde susen. :)

Skrevet (endret)

Tror mer det er clyde. Kenny er for fattig til å ha et sånt kostyme.

Også fordi clyde var alltid trøtt i den originale coon episoden, (sent oppe om natten anyone?)

Endret av iSimen
Skrevet (endret)

Men i 21:16 så ser man jo hele teamet, og da ligner fyren som er nr. 2 fra venstre veldig mye på bæret. Kan hende Kenny er "the kite" (eller hva han kalte seg? :p)? Jeg lurer på om Clyde er Mosqito.

Endret av Autzen
Skrevet

Den virker logisk, men jeg synes likevel at stemmen til Clyde minner veldig om Mosqito. Men det virker litt rart hvis Kyle skal være "the kite". ;P

Skrevet

Wow. Noen som tar det litt seriøst tror jeg. Lurer på om i hele tatt Matt Stone og Trey Parker tenkte på det når de laget episoden. Tror ikke jeg ville holdt pusten, for vi får nok neppe svaret på det.

Uansett så var det en bra episode.

Skrevet (endret)

De innrømmet at de ikke hadde bestemt seg for hvem Mysterion var i commentarien til den første Coon-episoden.

Etter å ha sett omtrent alt man kan finne på nettet av commentaries, intervjuer og lignende med Stone og Parker, så er jeg overbevist om at de har tenkt seg nøye gjennom dette.

Endret av Venerable
Skrevet

De har nok gjort dette bevis for å lage mye styr rundt og spekulasjoner rundt episodene. Derfor de putter inn små "hints" som bare gjør diskusjonen ennå mer utbredt.

Skrevet

Jeg tror nok de har bestemt seg for hvem som er hvem med tanke på at de faktisk viser alle i virkelig form mot slutten av episoden. Noen er selvfølgelig ganske åpenbare mens andre er litt værre å finne ut av.

Skrevet

Det er nok mer sannsynlig at Kenny er det bæret. Han har også blondt hår, og ellers ser ansiktene til de forskjellige karakterene så og si helt like ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...