nsgame Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 HEy alle sammen, vi er en gjeng proffe CS: Source gamere. Vi har tenkt å lage et NORSK CS SOURCE lag som skal gå rett over alle andre, og kun de proffe av de proffe vil bli med til VM. Clanen består nå av få personer idag, så vi søker flere. Denne Clanen skal ikke bare bestå av Norges beste CS gamere men de skal også hvise at de kan SLÅ alle andre land i hele verden og få en Historisk Pris. Vi gjør ikke dett for penger men bare får å hvise at NORGE ruler i CS. Dere som ønsker å bli med på dette kan gå inn på: www.team-deathstars.moo.no og registrere dere. I løpet av januar 2007 vil det bli en kvalifisering av et lag på et antall spiller som skal bestå av NORGES beste CS gamere. Dere som ikke har noen tru på dette, vil jeg takker for oppmerksomheten. og ønske lykke til videre i livet. Med vennlig hilsen DEATHSTARTS NORWAY www.team-deathstars.moo.no
............... Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 - hvor lenge har dere spilt? - konkurrert tidligere? - demo som kan vise oss de utrolige ferdighetene deres? - andre gode cs:s claner som dere tidligere har vært med i? Det finnes jo utrolig mange cs:s claner, er dere bedre? hvorfor?
nsgame Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Skrevet 31. desember 2006 I VM så vil det gå under som en Clan men vi kaller det bare for et Team Vi er noen gutter som har Spilt CS: Source siden HL2 & CS: Source kom ut. og har vert med i en del klaner tidligere. Men nå har vi gått lei, for nå vil vi gjøre noe som teller. HISTORISK! så derfor trenger vi dere alle PRO CS: Source gamere til å Joine oss JOIN US TODAY!
............... Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 (endret) virker utrolig useriøst. Har du en demo? match altså Endret 31. desember 2006 av karlsn
El-Deno Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Lykke til! Men passer kanskje ikke catch-gamer forumet bedre?
nsgame Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Skrevet 31. desember 2006 Dette virka seriøst? 7610927[/snapback] Det er leit å høre at sånne som deg ikke har TRUA på at det kan bli et lag. Men jeg ber alle der som vil få Navnet deres stemplet på HISTORIE TAVLA om å lytte og hjelpe oss med å lage et lagg VI ER NORMENN OG VI VIL SEIRE OVER RESTEN AV VREDEN SOM VI GJORDE TILBAKE TIL VIKINGE TIDEN!! Weee OWN!
nsgame Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Skrevet 31. desember 2006 Fint om alle dere som har spørrsmål om Demo Match ol. om dere ber om dette i FREE 2 TALK i forumet til klanen for da kan vi lettere bringe dere det dere ønsker å se. TAKK!
Vorpal Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Dere begynte når Source kom ut? Det er jo ikke lenge siden i det hele tatt. Og da kaller dere dere pro? Jeg kaller meg ikke pro selvom jeg har spillt CS siden 1.4 kom ut..
............... Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Fint om alle dere som har spørrsmål om Demo Match ol. om dere ber om dette i FREE 2 TALK i forumet til klanen for da kan vi lettere bringe dere det dere ønsker å se. TAKK! 7610985[/snapback] kan du ikke bare gi en link hit a? dere som har spilt så lenge burde ha utrolig mange demoer fra matcher
Patrick de Maar Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 (endret) Haha, jeg har sett folk som er mer seriøse enn dere på Quakenet, og da er det ille. Dra ett annet sted med pesten din, Quakenet er ett bra sted å starte. Skal du få medlemmer som vil være med må du gi litt informasjon, og gjerne kreve den samme informasjonen av de som tryer, det hjelper ikke at de er gode, de må ha tid. -Hvor lenge har dere spillt? -Meritter -Medlemmer? -Alder? Det er viktig at dere har tid til å spille, ikke foreldre som sier legg deg Simon! -Støtteapperater? Har dere muligheten til å dra på events? LAN? Ærligtalt.. Endret 31. desember 2006 av PatrickM
loathsome Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Nei, vi joiner IKKE forumet ditt for å få en "demo" eller hva det nå er vi vil ha. Skal du ha medlemmer, må du ha en god grunn - og vise hvorfor vi skal joine akkurat dere. Hittil virker det bare utrolig useriøst.
nsgame Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Skrevet 31. desember 2006 Alle dere som tviler, dette er ikke snakk om hva vi har gjort tidligere, dette er snakk om å gjøre noe historisk som hviser at NORGE faktisk eier i CS samma om du har spilt i 4 År eller 4 Måneder. Det handler om å delta så, blir det plukket ut spillere i kvalefiseringa som skal gå videre å trene seg extra PROe for VM
............... Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Alle dere som tviler, dette er ikke snakk om hva vi har gjort tidligere, dette er snakk om å gjøre noe historisk som hviser at NORGE faktisk eier i CS samma om du har spilt i 4 År eller 4 Måneder. Det handler om å delta så, blir det plukket ut spillere i kvalefiseringa som skal gå videre å trene seg extra PROe for VM 7611008[/snapback] du må jo skjønne at du kommer til å konkurrere med pro spillere som har spilt årevis, og har pracca mange timer om dagen. skjønner ikke hvordan du skal bevise noe som helst, spesielt ikke hvis du søker på et forum etter medlemmer. Skulle likt å prøvespilt, kan jeg det? fikk utrolig lyst
Patrick de Maar Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Spør du meg ligner dette på en useriøs Public Clan som har unike og useriøse måter å "trene seg extra PROe for VM". Tro meg, på denne måten kommer det til å ta "extra" lang tid å nå langt, om dere i det hele tatt gjør det.
nsgame Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Skrevet 31. desember 2006 Ja Bli med i Clanen ved å registrere deg på www.team-deathstars.moo.no så vil det bli mange timers trening ut over 2006-2007 Vi starter Alt i kl: 11:00 am 31 Des. 2006 Tviler du kan du se oss Spiller ut dagen fra 11:00 am 31. des. til 11:59 pm 31 des.
Patrick de Maar Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Spiller dere gruppematcher da hvor dere praccer mot hverandre på war-servere fordi dere er så mange? Eller trener dere Public? Om siste, så er det bare å gi opp alt håp.
nsgame Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Skrevet 31. desember 2006 Nå vil jeg få meg litt søvn til jeg skal game kl: 11:00. Så de blir ikke flere svar før om noen timer. Takk
............... Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Ja Bli med i Clanen ved å registrere deg på www.team-deathstars.moo.no så vil det bli mange timers trening ut over 2006-2007 Vi starter Alt i kl: 11:00 am 31 Des. 2006 Tviler du kan du se oss Spiller ut dagen fra 11:00 am 31. des. til 11:59 pm 31 des. 7611044[/snapback] dere har ikke engang en demo fra tidligere match? gi med ip og pw til server på pm da, så kan jeg specce eller bli med en runde
Patrick de Maar Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 gi med ip og pw til server på pm da, så kan jeg specce eller bli med en runde 7611062[/snapback] Regn med å bare få IP, nesten 90% sikker på at de praccer public.
Anbefalte innlegg