Gå til innhold

får ikke koplet til MSN


Blaster2k

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke fått til å logge inn på msn siden i går ettermiddag, får melding om at servicen er midlertidig utilgjengelig. Det begynnte med at alle kontaktene mine ikke så at jeg hadde status som offline uansett om jeg var online, så jeg skulle prøve å logge av og på, men da fikk jeg ikke logget på.

 

Jeg har prøv å slå av brannmuren, restartet msn, restartet maskinen, reinstallert msn, prøvd en tidligere versjon av msn og prøvd med en annen messenger-klient men jeg får fortsatt ikke koplet til. Forøvrig er datoen og klokka på pcen min rett. noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke fått til å logge inn på msn siden i går ettermiddag, får melding om at servicen er midlertidig utilgjengelig. Det begynnte med at alle kontaktene mine ikke så at jeg hadde status som offline uansett om jeg var online, så jeg skulle prøve å logge av og på, men da fikk jeg ikke logget på.

 

Jeg har prøv å slå av brannmuren, restartet msn, restartet maskinen, reinstallert msn, prøvd en tidligere versjon av msn og prøvd med en annen messenger-klient men jeg får fortsatt ikke koplet til. Forøvrig er datoen og klokka på pcen min rett. noen som kan hjelpe meg?

7604762[/snapback]

 

 

Men har ofta problemer med noen. det kan komme automatisk viss du har reinstalert msn. meir kan ikkje eg hjelpa med, men eg kan sei at det samma har sjed med meg men då funka det dagen etter:O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...