Gå til innhold

MSN på mobilen? Se her!


hernil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 8 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
navn: Windows Live Messenger

kort om programmet: Helt vanlig MSN program

pris: Kr 0

system: Windows Mobile

last ned: N/A Forhåndsinstallert med telefonen

nærmere info: Virker akkurat som MSN jeg har på PCn

terningkast: 6 (Mobile MSN)

Sikker på at det ikke kan lastes ned noe sted?

 

Denne tråden har liksom gått litt i glemmeboka. Mest fordi det ikke har skjedd så mye(?)

 

Noe dere savner/ønsker/lurer på så er det bare å spørre :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

MS Windows Live Messenger har kommet ut på Nokia's Ovi Store nå. Problemet er bare at, etter en laaang installasjonstid, så får jeg ikke logget på. Jeg får følgende feilmelding:

 

"Det oppstod et problem med å logge deg på Messenger. Det kan være tjenesten, eller du kan være på et sted med dårlige mottaksforhold. Prøv på nytt senere"

 

Jeg har full dekning, så det er ikke problemet.

 

Er det noen andre som har testet dette og fått det til å funke? Har Nokia 5800 og Telenor ab. Programmet støtter S60v5.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Gammel tråd, men:

Navn: IM+

Pris: 29kr/Gratis (Full/lite versjon)

OS: iPhone OS

Last ned: AppStore

Nærmere info: Multiklient, støtter: Skype, AOL, MSN, Twitter, Facebook, Yahoo!, Google Talk, Jabber, ICQ og MySpace. (Jeg tror Lite-versjonen kun støtter en konto av gangen). Støtter push notifications, man kan lukke app'en, så kommer det opp en boks akkurat som på SMS når noen skriver til deg på f.eks MSN. Man kan selv bestemme hvor lenge klienten skal være logget inn når den er lukket (opp til 48 timer).

 

Navn: MSN Droid

Pris: Gratis

OS: Android

Last ned: Market

Nærmere info: Basic MSN. Funker fjell. Kommer notification på topplinjen akkurat som ved SMS/Mail/annen handling når noen skriver til deg og den ligger i bakgrunnen.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Se der ja. Snublet over denne tråden igjen ved en tilfeldighet, den er vel i grunn ikke så veldig oppdatert, men det er fortsatt mulighet for å få ting i førsteposten (eventuelt kan noen lage en helt ny, oppdatert tråd). Anbefaler dog å sende PM for det er ikke gitt at jeg ser denne tråden så ofte ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Er det noen MSN klient som ikke disconnecter deg fra andre plasser du er tilkoblet som feks hjemme pc osv?

 

Jeg har lasta ned og prøvd et par men alle disconnecta meg på PCen der jeg fikk beskjed om at jeg hadde logget meg på et annet sted med en applikasjon som er inkompatibel med msn (eller noe i den duren)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Det er en gammel "kompis" som har gått innpå msn min, endret det hemmelige svaret og endret passord. Hvordan kan jeg egentlig få det tilbake? Han kommer seg da også innpå facebooken min og skriver dritt til mine venner. Får ikke endra msn adresse på facebook med mindre jeg har passordet :/ Kan noen svare meg plis?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...