Gå til innhold

Skal kjøpe Playstation 3, men fra hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skjekket ebay, men det blir veldig dyrt hvis man legger til moms og kanskje toll.

Har veldig lyst på Playstation 3.

Den er så kul og bra!!!

Jeg lurte på om det er noen som skal til USA i nærmeste framtid. Om personen eventuelt kunne kjøpe med en Playstation 3?

Si ifra hvis noen skal til et sted der de har Playstation 3 (USA.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du kjøper på ebay så bruk paypal så er du litt tryggere. Og få han som sender pakken til å sende den som gave. Slik unngår du mest sannsynlig toll og avgifter. Strømforsyningen tåler 230-240v så det er ikke noe problem.

Men hadde jeg vært deg så hadde jeg smurt meg med et tykt lag tålmodighet og vente 2-3 månderer til ;)

Skrevet

Etter det jeg har lest på nettet så står det et klistremerke bak den japanske som det står 110-220 volt på, men det er bare fordi de bruker begge delen der borte. Mens at i USA bruker de bare 110 Volt, og derfor står det bare 110 volt og 220 volt skal vist fungere på denne. Bare å bytte til norsk kabel så er det tutt og kjør.

Skrevet (endret)

er det ikke bare lettre og vente 3 mnd til? det gjør ihvertfall jeg .. så slippper jeg alt sone dritet som sikkert vil irritere meg + at garanti er kjekt og ha

Endret av fanboy
Skrevet
er det ikke bare lettre og vente 3 mnd  til?  det gjør ihvertfall jeg .. så slippper jeg alt sone dritet som sikkert vil irritere meg  + at garanti er kjekt og ha

7564444[/snapback]

I tillegg er det jo en fordel å slippe å måtte importere alle de PSX/PS2 spillene en har lyst å spille fra USA ;)

Skrevet
er det ikke bare lettre og vente 3 mnd  til?  det gjør ihvertfall jeg .. så slippper jeg alt sone dritet som sikkert vil irritere meg  + at garanti er kjekt og ha

7564444[/snapback]

Pøh, hva er vel 6000kr ? Du må vente helt til Mars isteden. Hvis du ikke kjøper 360 da. Den koster jo bare 1500-2000kr.

Skrevet

Du om du er helt bakvendt oppi hodet så er det en som har de på "lager" som selger em på QXL.no til 10000,- :ermm:

Så den ved en tilfeldighet da jeg lete etter hva xboxer ble solgt for fortiden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...