Gå til innhold

balance eller feral druid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på hva som faktisk gjør mest dmg av disse 2 spec?

og hva er egentlig best i pvp?

aldri spilt balance druid, men spilt mot noen, og dem er harde å få ned,

noen som har noen meninger om dette?

jeg lurer på å respec men har ikke mye g no, men kom gjerne med info om disse 2 spec :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kompis av meg er druid, han er feral nå, men han var balance en liten stund.

Eide han lett når han var balance, men har litt mere problemer nå når han er feral.

Skrevet

Har ikke helt peiling selv, men ei i guilden ligger ganske høyt på damage meter til å være Balance druid.

Å så skal det nåkk være utrolig morsomt på Vaelstraz

Skrevet (endret)

Liker personlig Feral best. Men når jeg ser på Balance Druids så har jeg lyst til å prøve det. Men uansett så stemmer jeg for Feral =)

PvP ville jeg definitivt valgt Feral. Pga Cat Form og dpsen du får da. Tipper Feral gjør mest dps i raids også så. Det var iallefall sånn når jeg spilte med en Feral Druid i BWL.

Endret av Lednar
Skrevet

feral er nok best. med tanke på att man tåler en trøkk også . jeg har aldri tapt mot en balance druid 1 on 1 men taper masse mot feral druids også de med dårligere gear. skaff deg the untopable force og litt superior pvp gear og du klarer deg nok fint som feral.

og vis du tenker på levling er definitivt feral best. tar knapt skade av mobs på lik lvl-ett par lvler høyere i bear form.

Skrevet
feral er nok best. med tanke på att man tåler en trøkk også . jeg har aldri tapt mot en balance druid 1 on 1 men taper masse mot feral druids også de med dårligere gear. skaff deg the untopable force og litt superior pvp gear og du klarer deg nok fint som feral.

og vis du tenker på levling er definitivt feral best. tar knapt skade av mobs på lik lvl-ett par lvler høyere i bear form.

7554966[/snapback]

hva er untopable force? :hmm:

Skrevet

Imo så er balance gøyere og bedre mot enkelte klasser, selv om feral er lettere og få gear til, jeg er balance selv og det er tull at feral er bedre en balance i pvp.. Kommer helt an på hvem som spiller.. Jeg er alltid top 3 mot ganske godt gearet rogues og warriors + en hunter i min pre made grp

Skrevet

Balancedruids er vel det mest patetiske man kan møte tror jeg :>

Free HK rett og slett. Feral derimot, de skader jo minst like mye som rogues nå, så de er mye farligere.

Skrevet
TUF, The Unstoppable Force. Macen fra AV med 1 sec stun + en del str og sta.

Mener også å huske at den hadde 2 crit.

Temmelig bra for en feral druid

7555004[/snapback]

Jeg tror ikke den 1 sec stun funker i Feral Form... =/

Skrevet

Niks, "chance on hit" funker ikke i cat/bear/moonkin-form. "Equip", derimot, funker greit (det blir vel mest Heroism/Maelstrom/HoJ-trinketene som er mest aktuelle).

Men, jeg vil absolutt si at feral er utrolig rått etter patchen. Du gjør godt med skade i cat- og bearform, og det å kunne stunne + heale gjør underverker i PvP. Rene melee-klasser har lite å stille opp med når du kommer med 13.000 armor og mellom 6-7000 hp, innebygget 2k heal hvert 3. minutt, bash + root + heal.

Har ikke prøvd balance bortsett fra en liten periode før jeg dinget 60, og for å si det sånn, balance-druider blir ikke kalt "oomkin" uten grunn.

Skrevet (endret)

Akkurat... :p Derfor synes jeg ikke The Unstoppable Force er noe bra til Feral som noen sa(hvis jeg husker riktig :p ) Balance er gøy...iallefall litt :p Men kjempeirriterende at man går tom for mana hele tiden. Men jeg sier bare, sats Feral :p

Endret av Lednar
Skrevet (endret)

Det er også dårlig med leather utstyr med +spelldamage. Alt druid spesifikt utstyr er enten myntet på resto eller hybrid builds. Da blir man fort nødt til å bruke cloth som balance, og det blir det mye skriking av selv om det er det man bør ta. (NINJA!!). Har sett det kommer en del nytt balance utstyr og egne sett for dem i BC, så det blir sannsynligvis bedre.

Med feral blir det litt greiere ettersom man egentlig kan plukke opp "rogue loot" og leve godt med det i katt. (og delvis i bear)

Endret av MailMan13
Skrevet

Fungerer ikke chance on hit i noen slags form? Hvordan i helvete fikk en i guilden min TUF til å procce i cat form da?

Kalyissa på min server brukte Cat form med TUF og den procca den. Nå husker jeg derimot ikke når dette var.

Skrevet
Balancedruids er vel det mest patetiske man kan møte tror jeg :>

Free HK rett og slett. Feral derimot, de skader jo minst like mye som rogues nå, så de er mye farligere.

7555528[/snapback]

Free HK rett og slett? Seriøst du har ikke møtt en balance druid som var halveis tilstede i situasjonen? De er ikke noe free HK, forklar da hvordan jeg ligger på top i nesten alle AB med 20-30 KBs og 1-3 deaths max nest hver runde? Og jeg har ikke med en personlig healers som mange warriors med den staten gjør..

Skrevet

Spiller ikke Druid selv men syns jeg ser at en Balance druid trenger bra gear og mye cloth items for og kunne bli veldig farlige som Balance. Dog så "tror" jeg at Balance må väre veldig morro.

Og som sagt tidligere. Procs kan ikke proce i feral eller balance form.

Skrevet

TuF kan procce i moonkin, har sett det i aksjon. Hadde jo vært dumt hvis du kunne slå med våpenet og det ikke kunne procce. Men en balance druid bruker da ikke TuF om han vet hva som er bra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...