Gå til innhold

Omtale av Dead or Alive: Xtreme 2 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, bravo, Gamer.no har endelig begynt med litt skikkelig nynorsk :) .

Det var nok einaste grunnen eg leste denne artikkelen i det heiletatt :p .

 

Men likte å sjå at så stor nettstad som gamer.no bruker nynorsk, men spelet skal eg nok aldri kjøpe :D .

 

EDIT: Har visst ikkje følgt heilt med på gamer.no for no ser eg det er mange nynorsk artiklar av Øystein Furevik :blush: .

Endret av PHdZ2
Lenke til kommentar
Hva f. har DoA med dette drittspillet å gjøre ? Omg.

7583980[/snapback]

 

Alle karakterene kommer fra DoA-slossespillet, det er nok der navnet kommer fra...

 

 

så en liten FYI til DoA fans: DOA-filmen er faktisk litt tøff, og man får servert litt vollyball "action" der også. Ikke la dere lure av traileren, storyen er faktisk ganske riktig i forhold til spillene. De har dog blannet inn litt fra Enter the Dragon og Street Fighter Alpha(filmen), men allt i alt god underholdning.

 

play.com får den inn på lager rett over nyttår.

Lenke til kommentar
Wow, bravo, Gamer.no har endelig begynt med litt skikkelig nynorsk :) .

Det var nok einaste grunnen eg leste denne artikkelen i det heiletatt :p .

 

Men likte å sjå at så stor nettstad som gamer.no bruker nynorsk, men spelet skal eg nok aldri kjøpe :D .

 

EDIT: Har visst ikkje følgt heilt med på gamer.no for no ser eg det er mange nynorsk artiklar av Øystein Furevik :blush: .

7554572[/snapback]

 

 

 

Gamer har da laget slike artikler lenge de.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
Hva f. har DoA med dette drittspillet å gjøre ? Omg.

7583980[/snapback]

 

Alle karakterene kommer fra DoA-slossespillet, det er nok der navnet kommer fra...

 

 

så en liten FYI til DoA fans: DOA-filmen er faktisk litt tøff, og man får servert litt vollyball "action" der også. Ikke la dere lure av traileren, storyen er faktisk ganske riktig i forhold til spillene. De har dog blannet inn litt fra Enter the Dragon og Street Fighter Alpha(filmen), men allt i alt god underholdning.

 

play.com får den inn på lager rett over nyttår.

7598773[/snapback]

 

Tja..hvis du ser bort fra den latterlig dårlige slossinga (som stort sett var hele poenget med filmen) som bare var klipping siden skuespillerne tydeligvis ikke kunne noen form for kampsport. I tillegg var de tydeligvis så talentløs at de ikke klarte spille volleyball engang, da selve ballen måtta animeres!

men ellers var det jo mye flott å sjå på i filmen da.. :=)

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...