Ghaundan Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 For ikke å dra den ene tråden offtopic med snakk om Hammer of Dawn er ubalansert eller ikke tenkte jeg det kunne være best å lage en egen tråd hvor man snakker om våpen man liker/missliker. Selv syns jeg Hammer of Dawn er ett...noob vennlig våpen, minner svakt om plasma sverdet i Halo 2, men ikke fult så ille. Problemet er vel at det kan ta litt tid å bli vant til våpenet, og hvordan å motvirke det. Og siden en av de beste måtene jeg har funnet til å slå Hammer, er flanking, altså lagarbeid. Så, i random kamper kan hammer lett bli for sterk siden tilfeldige folk man møter på internett ikke er særlig ivrig etter å samarbeide. Eneste "cheape" våpen jeg vet om er granat tagging, det er alt for lett, nesten komisk. For ikke å nevne "glitchen" taggeren kan bruke for å overleve eksplosjonen så og si uansett. Melee, som i vanlige slag med f.eks. SNUB burde også skru's litt ned spør du meg. Selv ELSKER jeg hammerburst. Folk forventer ikke å få så mye skade på langt hold siden de vanligvis møter Lancer, som rett og slett suger på noe over medium range spør du meg. Revolvern ser ut til å ha litt...treige skudd? Kanskje det bare er meg. Sniper burde kanskje forandres litt på når det kommer til active reload skudd, spesielt i Warzone. Droppe til kne's av ett skudd i tåa er så...CS *Frysninger*
E-wok Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Pistolen er ALTFOR sterk! Er det fight mellom en Lancer og pistolen så vinner pistolen lett. Melee attack skader også alt for mye. 2 slag og du er nede? Dessuten blir man nesten "låst" hvis en annen får inn et slag på deg.. Men ellers synes jeg det er greit balansert.
Kjeksmestern Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Er enig i at slåinga er helt på jordet! 2 slag og du er nede ja. Blir så irritert når jeg får inn flere fulltreffere med hagla så bare svinger han våpenet, og jeg er down Syns pistolen er grei. Ja noe sterk er den, men hva er vitsen med den hvis den er så svak, at ingen bruker den?
ashwa Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Slåinga er flott den.. ikke ofte spill gir deg mye igjen for å gå inn i close combat.. kanskje du skal slå ham etter å ha fått inn ett hagleskudd istedenfor å bare vente på å skyte igjen? pistolene er helt ok.. jeg blir ofte eid med dem men de er så gode at jeg vil bruke dem.. slik bør alle våpen være spør du meg.. tror ikke folk flest er gode nok med diverse våpen til å se hva som er for godt enda.. men frykter sniperen litt jah.. ikke såå vanskelig å treffe med den, og har du active reload så er de jo nede av 1 skudd. menmen
Amored Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Det med slåinga synes jeg ikke er så dumt. For det blir mer som en bonus for den som klarer å komme såpass nære motstanderen, og motsatt. Blir man slått, så tar man mer skade som straff for at man lot motstanderen komme såpass nærme. Min mening.
phewBAR Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Hammer of Dawn gjør meg ingen ting.. er bare å stikke under tak så er du safe! Granat tag derimot burde de gjøre noe med... hater det så jævlig! Pistolen er litt for sterk! Motorsaga mi er som regel rusten og vil ikke starte når det trengs! Ellers er det meste genialt!
Agres Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Synes egentlig alle våpen, med unntak av sniper, kun blitt litt sterkere, slik at det ikke skal være så enkelt å komme tett innpå folk. Nå er det f.eks. mulig å springe rett mot motstanderen og tagge, evt. sage, uten at de får skadet deg nevneverdig. Mer skade overall gjør at man må spille mer forsiktig, og tvinger fram bedre lagspill.
lassestorholt Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Enig med Agres, synes ranged våpen kunne hatt litt mere slagkraft slik at det ikke var så lett å komme innpå.
Eulogy Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Hammer of dawn er rett og slett genial og effektiv. Er du litt dreven så tar du lett knekken på et helt lag, eller nesten alle på en gang.
Laland Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Hammer of dawn er rett og slett genial og effektiv. Er du litt dreven så tar du lett knekken på et helt lag, eller nesten alle på en gang. 7531429[/snapback] *welcome to my world*
worthy Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Synes egentlig alle våpen, med unntak av sniper, kun blitt litt sterkere, slik at det ikke skal være så enkelt å komme tett innpå folk. Nå er det f.eks. mulig å springe rett mot motstanderen og tagge, evt. sage, uten at de får skadet deg nevneverdig. Mer skade overall gjør at man må spille mer forsiktig, og tvinger fram bedre lagspill. 7531206[/snapback] Helt enig, er så alt for lett å nade-tagge noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå