Gå til innhold

Gears of War DLC blir gratis!

Mr.FOXHOUND

Anbefalte innlegg

Skrevet
Og ja, satser på nye maps. Kanskje litt større utvalg på våpenfronten også? Og å få vekk den dere "#=)¤#" hammer of dawn driten!

7505919[/snapback]

Helt enig. Hammer of Dawn har ingenting i multiplayer å gjøre.

7506328[/snapback]

Hva er det med folk og klaging på våpen ... Akkurat som folk som klager på AWM i CS. Det er en del av spillet. Deal with it... Jeg ser ikke problemet med Hammer. Dersom du følger litt med hva som foregår rundt deg så er det ikke så vanskelig å unngå å bli drept av den. Eventuelt lær deg å drepe med den selv.

7527134[/snapback]

Hohoho.

Tror kanskje du skal prøve å spille med noen av oss, før du biter så utrolig heftig på flamebaits. :whistle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har heller ikke hatt særlig problemer med Hammer of Dawn. Med litt lagarbeid er det jo ikke noen kunst å knerte fyren som bruker den. Ta en revolver, sikt inn og splatt skallen hans av. Eventuelt, hold deg innendørs.

Folk bør ikke sutre (sier ikke at folk har gjort det her, hverken i denne tråden eller forumet) over "ubalanserte ting" og istede finne på måter å motvirke det.

Skrevet
Hohoho.

Tror kanskje du skal prøve å spille med noen av oss, før du biter så utrolig heftig på flamebaits.  :whistle:

7527150[/snapback]

Den tok jeg ikke ... Og jeg har spilt med dere ;)

Trenger ikke å sitere mere enn innlegget du svarer på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...