Gå til innhold

Gears of War DLC blir gratis!

Mr.FOXHOUND

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært en del rykter om hvorvidt nedlastbart innhold til GeOW skal være gratis eller ei, men nå ser det ut til at vi har fått et svar :)

We always take care of our customers, we always give them stuff for free.

Fremdeles usikkert om hva innholdet er, men det har vært i utvikling siden august. Forhåpentligvis blir det nye maps, og kanskje en ny online modus eller to? :w00t:

Link: Gears of War DLC to be free

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fiiint. :) Skulle ikke det komme noe i desember?

Noen som vet hva innholdet blir?

Syns jeg har hørt at det skal komme nye våpen bl.a... Hadde vært moro med en slegge f.eks. Eller ett spyd. :)

Skrevet

Nei,man må nesten elske disse gutta :) Så neste innskudd i GeOW ser jo eg selvfølgelig fram til altså :) Håper bugs blir fikset, og at man for helvette kan rulle UTENFOR kanter.Har vel egentlig ikkje tall på kor mange ganger eg har blitt eid pga. det der.

Skrevet (endret)

Håper det er nisseluer til Locust!!

.. og ja GOW står for det PS2 eksklisive God of War.. (Som forresten er for bra til kun å være på Playstation.. *snurt*)

Endret av RoninMasao
Skrevet

Eg håpar på fleire solide maps. Dei som er no er utruleg bra, så hvis det kjem nye, har dei mykje å leve opp til.

Og ein bug dei må fiksa er at folk som joinar etter at session er starta, og "får lov" til å snakke i micen. Grusomt plagsomt akkurat det der.

Skrevet
Håper det er nisseluer til Locust!!

.. og ja GOW står for det PS2 eksklisive God of War.. (Som forresten er for bra til kun å være på Playstation.. *snurt*)

7505806[/snapback]

nisseluer til locust.... :thumbup:

støtter den der..:)

Skrevet
Eg håpar på fleire solide maps. Dei som er no er utruleg bra, så hvis det kjem nye, har dei mykje å leve opp til.

Og ein bug dei må fiksa er at folk som joinar etter at session er starta, og "får lov" til å snakke i micen. Grusomt plagsomt akkurat det der.

7505840[/snapback]

Hum. Prøvd å ta ut batteripacken, og satt den inn igjen når det skjer? Har virket nesten alle gangene for meg nå.

Og ja, satser på nye maps. Kanskje litt større utvalg på våpenfronten også? Og å få vekk den dere "#=)¤#" hammer of dawn driten!

Skrevet
Ville vel kanskje ikke hoppet i taket av det sitatet der. At man får "stuff for free" er ikke ensbetydende med at alt fremtidig nedlastbart innhold til GeoW blir gratis, men at noe av det blir gratis.

7505865[/snapback]

Nuvel, sant nok det. Men i og med at Cliff Blezinski også har ytret at han ønsker å gi noe tilbake til de som kjøper spillet, blir i hvertfall jeg overrasket om det viser seg å bli betalingsnedlastninger.

Samtidig så sitter det sikkert en eller annen gjøk oppe i systemet og tenker at siden spillet selger såpass godt er det et stort marked å selge ting på :roll:

Skrevet
Samtidig så sitter det sikkert en eller annen gjøk oppe i systemet og tenker at siden spillet selger såpass godt er det et stort marked å selge ting på :roll:

7506258[/snapback]

Tja, ellers tenker han at spelet sel så godt at hvis dei gir ut litt gratis stæsj, så kjem endo fleire til å kjøpe spelet ;)
Skrevet
Og ja, satser på nye maps. Kanskje litt større utvalg på våpenfronten også? Og å få vekk den dere "#=)¤#" hammer of dawn driten!

7505919[/snapback]

Helt enig. Hammer of Dawn har ingenting i multiplayer å gjøre.

Skrevet
Ville vel kanskje ikke hoppet i taket av det sitatet der. At man får "stuff for free" er ikke ensbetydende med at alt fremtidig nedlastbart innhold til GeoW blir gratis, men at noe av det blir gratis.

7505865[/snapback]

Nuvel, sant nok det. Men i og med at Cliff Blezinski også har ytret at han ønsker å gi noe tilbake til de som kjøper spillet, blir i hvertfall jeg overrasket om det viser seg å bli betalingsnedlastninger.

7506258[/snapback]

Tja. Nå har det vært innhold til nedlasting på live fra dag en mot betaling. Faktisk noe så kjipt som strategi-videoer. Så at alt innhold blir gratis er jo allerede feil spør du meg.

Skrevet

Strategivideoene er det ikke Epic som står bak, det er egne firma som lager de. Og såvidt jeg vet, finnes det ikke noe som helst av GeOW - enten det er bilder eller themes - som koster penger.

Skrevet (endret)
Har vært en del rykter om hvorvidt nedlastbart innhold til GeOW skal være gratis eller ei, men nå ser det ut til at vi har fått et svar :)

Dette har vel Cliffy sagt siden starten av?

Var vel heller Microsoft som ville ha litt penger ut av hele GeOW opprøret ^^

Men som før så har Epic og gjengen klart og "presse MS ut av veien" :D

Og tall gud for det! MS ville jo ikke ha med motorsaga og hagla fordi det va for blodig :dontgetit:

Nei,man må nesten elske disse gutta :) Så neste innskudd i GeOW ser jo eg selvfølgelig fram til altså :) Håper bugs blir fikset, og at man for helvette kan rulle UTENFOR kanter.Har vel egentlig ikkje tall på kor mange ganger eg har blitt eid pga. det der.

Man må elske dem ja :)

Og man kan rulle utafor kanter, det handler om timing.. veldig enkel timing tilogmed :hmm:

Men burde blitt "løp-og-løp-videre"

Endret av Lakus
Skrevet

7505919[/snapback]

Helt enig. Hammer of Dawn har ingenting i multiplayer å gjøre.

7506328[/snapback]

Hva er det med folk og klaging på våpen ... Akkurat som folk som klager på AWM i CS. Det er en del av spillet. Deal with it... Jeg ser ikke problemet med Hammer. Dersom du følger litt med hva som foregår rundt deg så er det ikke så vanskelig å unngå å bli drept av den. Eventuelt lær deg å drepe med den selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...