Aizen Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Hei: bare lurte på om det er noen her som vet om noen ranka servere som jeg kan begynne å spille på? (helst norske) jeg vett at på Battlefield 2 er det jo Battlefield.no som har mange servere men nå har jeg bare 1942 og expansionpakkene og har veldigt lyst å spille online med rank liksom
Cubicle Dude Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 tv2 har en (eller muligens flere) oppe å går.
Sgt.Stav Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 (endret) battlefield 1942 har vel ingen rank da :!: ( trodde du mente online stats ) Endret 15. desember 2006 av Sgt.Stav
RogueAlien Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 (endret) Vil bare legge til at du bør prøve Forgotten Hope hvis du spiller Battlefield 1942.. Forgotten Hope filene finner du her Filene er ganske store men det er verdt det! Dette er da en mod..hvis du ikke visste det fra før..og installeres som en expansion. Du trenger alle patchene til BF1942. Endret 22. desember 2006 av RougeAlien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå